ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

جریان اسکیلد ورکر نوا اسکوشیا جهت جذب نیروی کار

جریان اسکیلد ورکر نوااسکوشیا (Skilled Worker) به دنبال جذب نیروهای متخصص و حرفه‌ای برای استان است. این جریان به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند را استخدام کنند. البته جذب نیروی کار نوااسکوشیا منوط به تقاضای استان است. در واقع کارفرما تنها مجاز به استخدام نیرو در مشاغلی است که در داخل استان با کمبود نیروی کار مواجه هستند. لازم به ذکر است امکان شرکت در این برنامه از طریق تمام مشاغل وجود ندارد.

جریان اسکیلد ورکر نوااسکوشیا جهت جذب نیروی کار

افرادی که واجد شرایط برنامه اسکیلد ورکر نوااسکوشیا هستند.

مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق برنامه Skilled Worker یکی از بهترین مسیرها جهت کار در کانادا محسوب می‌شود. دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. این شرایط به ترتیب عبارتند از:

  • داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرماهای نوااسکوشیا
  • داشتن دست کم 1 سال سابقه کار مرتبط با شغل پیشنهادی (چنانچه در مشاغل موجود در دسته‌بندی 4 و 5 TEER درخواست می‌دهید، لازم است 6 ماه نزد کارفرمای استان کار کرده باشید)
  • قرار داشتن در بازه سنی 21 تا 55 سال
  • برخورداری از مدرک دیپلم دبیرستان
  • داشتن مهارت، اعتبار و توانایی کافی جهت کار در شغل پیشنهادی
  • برخورداری از تمکن مالی مناسب برای اقامت در استان

سطح زبان مناسب برای شرکت در برنامه Skilled Worker

  • نکته: چنانچه شغل پیشنهادی به شما در دسته بندی TEER مشاغل ملی کانادا (NOC) در رده 0، 1، 2 یا 3 قرار داشته باشد، باید سطح زبان شما پس از ارزشیابی دست کم CLB5 باشد. اما اگر شغل پیشنهادی به شما در رده 4 یا 5 این دسته بندی قرار دارد، تنها باید ثابت کنید سطح زبانتان در حد CLB4 می‌باشد. در این زمینه تفاوتی ندارد که زبان اصلی شما انگلیسی باشد یا فرانسوی.

در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه