ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

اسکیلد ورکر نیوفاندلند

مهاجرت به نیوفاندلند از طریق اسکیل ورکر نیوفاندلند، برای کارگران بین‌المللی و مهاجران احتمالی است که مهارت‌هایی دارند که برای بازار کار این استان مفید هستند. در این شرایط، متقاضیان واجد شرایط باید یک پیشنهاد شغلی تضمین شده از یک کارفرمای محلی داشته باشند یا در حال حاضر با مجوز کار معتبر در استان مشغول به کار باشند. کارفرمایان همچنین باید نیاز به مجموعه مهارت‌های متقاضی را نشان داده و اثبات کنند. برای کسب اطلاعات در مورد سایر دسته‌ها و برنامه‌های مهاجرت، حتما راهنمای مهاجرت در نیوفاندلند و لابرادور را مطالعه کنید.

چگونه می توانم برای دسته اسکیل ورکر نیوفاندلند اقدام کنم؟

یکی از رایج‌ترین سوالات برای مهاجرت به نیوفاندلند و دریافت اقامت دائم این استان از طریق اسکیل ورکر، این است که باید چه اقداماتی را انجام دهم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هنگامی که از فرآیند درخواست آنلاین استفاده می‌کنید، به‌طور منظم به‌روزرسانی داشبورد را دریافت خواهید کرد که به این شکل، برنامه کاری و درخواست شما در فرآیند ارزیابی در جریان خواهد بود. برنامه‌های کاربردی در وضعیت نیمه تکمیل شده و تسلیم نشده بسته می‌شوند و پس از 90 روز از تاریخ شروع، دیگر در دسترس نیستند.

الزامات واجد شرایط بودن:

  • باید یک شغل تمام وقت یا پیشنهاد شغلی، داشته باشید. شغل یا پیشنهاد شغلی باید حداقل دو سال با امکان تمدید، از سوی یک کارفرمای واجد شرایط نیوفاندلند و لابرادور باشد. همچنین پرداختی‌ها باید به صورت بسته حقوق و مزایا انجام شود و مطابق با استانداردهای اشتغال استانی و نرخ‌های دستمزد رایج باشد. موقعیت‌های قراردادی یا محلی (موقعیت‌های کوتاه‌مدت معمولا کمتر از دوازده  ماه با امکان تمدید کم یا بدون امکان تمدید) واجد شرایط NLPNP نیستند.
  • صلاحیت‌ها، آموزش، مهارت‌ها و یا اعتبار مورد نیاز برای شغل مورد نیاز را داشته باشید.
  • سن شما 21 تا 59 سال باشد.
  • یک مهاجرت، مجوز کار پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) که حداقل 4 ماه از زمان درخواست آن باقی مانده است، و یا داشتن حق و حقوق برای درخواست آن، ضروری است.
  • بتوانید قصد و توانایی خود را برای اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور، اعلام و اثبات کنید.
  • وجوه تسویه حساب و منابع مالی کافی برای استقرار موفقیت آمیز خود و سایر افراد وابسته در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشید.
  • توانایی صحبت و داشتن تسلط کافی بر زبان انگلیسی یا فرانسوی برای انجام وظایف شغلی خود را داشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که مشاغل طبقه بندی شده در NOC Code C یا D باید حداقل الزامات زبان را برآورده کنند.
  • اگر شما مدعی پناهندگی در کانادا هستید، یکی از الزامات اصلی هر دو برنامه نامزد استانی (PNP) و برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس (AIP) این است که وضعیت اقامت موقت معتبر در کانادا داشته باشید. مجوز کار آزاد که در زمانی که منتظر نتیجه درخواست پناهندگی خود هستید به شما اعطا شده است، وضعیت موقت مورد نیاز را که برای اینکه بتوانید از داخل کانادا برای PNP یا AIP درخواست کنید، را به شما نمی‌دهد. بنابراین، شما باید برای پی ان پی نیو فاندلند یا AIP از خارج از کانادا، اقدام کنید.
  • اگر متقاضی در کسب و کاری که در آن شاغل است سهام مالکیت داشته باشد، سهم مالکیت متقاضی نمی‌تواند از 10 درصد تجاوز کند.

لطفا توجه داشته باشید، برای آن دسته از افرادی که دعوت به درخواست از طریق ابراز علاقه مندی مهارت‌های اولویت دار NL دریافت کرده‌اند، شرایط واجد شرایط بودن شماره 1 و شماره 2 در بالا (شرایط مربوط به شغل) لغو می‌شود. همه متقاضیان دیگر باید یک شغل یا پیشنهاد شغلی داشته و همچنین باید شرایط، آموزش، مهارت‌ها و یا اعتبار مورد نیاز برای شغل مذکور را داشته باشند. برای الزام شماره 6 زیر(ذکر خواهد شد)، دعوت‌شدگان مهارت‌های اولویت‌دار NL باید به صفحه اثبات وجوه IRCC  برای دریافت دستورالعمل‌های خاص در مورد الزامات صندوق تسویه حساب مراجعه کنند.

شما برای مهاجرت به نیوفاندلند، واجد شرایط رده کارگر ماهر نیستید اگر:

  • شما دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستید، در این صورت باید تحت رده بین المللی فارغ التحصیلان درخواست دهید.
  • شما یا هر عضو خانواده تحت تکفل بالای 22 سال سابقه کیفری دارید.
  • شما اختلافات حل نشده حضانت یا حمایت از کودک دارید.
  • شما عمدا خود را در برنامه درخواست اسکیل ورکر نیوفاندلند، به اشتباه معرفی کردید.
  • کارفرما عمدا خود یا شما را در رابطه با نقش خود یا شما در تجارت به اشتباه معرفی کرده است.
  • مدعیان پناهندگی که ادعای آنها رد، رها یا پس گرفته شده است، باید قبل از درخواست برای برنامه نامزد استانی  NL، کانادا را ترک کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مدعیان پناهندگی، می‌توانید به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مراجعه کنید.

لطفا توجه داشته باشید:

  • اطمینان حاصل کنید که پاسپورت و مجوزهای کاری شما معتبر است و منقضی نشده است.
  • ممکن است لازم باشد در مصاحبه با یک افسر برنامه NLPNP شرکت کنید.
  • اگر در طول فرآیند نامزدی شغل خود را از دست دادید یا آن را ترک کردید، فورا با افسر مهاجرت خود تماس بگیرید. زیرا در این شرایط ممکن است درخواست مهاجرت به نیوفاندلند و اقامت دائم شما لغو شود.
  • هر گونه فعالیتی که به طور بالقوه باعث کلاهبرداری شود، بررسی خواهد شد و ممکن است منجر به دادرسی کیفری شود.
  • قبل از هر اقدامی ابتدا درخواست و چک لیست اسناد خود را به خوبی بررسی کنید. اگر در طول این فرآیند سوالی داشتید، می‌توانید از این طریق با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تلفن: 86031326-021

فکس: 86031326-021

ایمیل:

وب سایت : www.iliyavisa.com

فرآیند تصمیم‌گیری برای اسکیل ورکر نیوفاندلند

برای اینکه بدانید فرآیند تصمیم گیری و زمان مورد نیاز برای صدور اسکیل ورکر نیوفاندلند، به چه شکل است، باید به استانداردهای خدمات و زمان مورد انتظار برای انجام هر کدام از این خدمات در شرایط عادی، توجه داشته باشید. به دلیل افزایش حجم درخواست‌ها، متقاضیان ممکن است با تاخیر در برنامه‌ها و خدمات مواجه شوند. شما می‌توانید وضعیت درخواست خود را در هر مرحله از فرآیند با ورود به حساب آنلاین خود بررسی کنید: https://apps.gov.nl.ca/immigration/

پس از دریافت درخواست تکمیل شده برای اسکیل ورکر نیوفاندلند، بخش تصمیم گیری، نتیجه را ظرف 25 روز کاری به متقاضی اعلام می‌کند.

غربالگری برنامه (Application Screening)

روز 1-3: یک درخواست کامل توسط دفتر مهاجرت و چندفرهنگی دریافت شده و برای ارزیابی به یک افسر توسعه مهاجرت اختصاص داده می‌شود.

توجه: متقاضیانی که به صورت الکترونیکی مدارک و درخواست خود را ارسال می‌کنند، هنگامی که درخواست آنها به یک افسر اختصاص داده می‌شود، یک اعلان از طریق ایمیل و همچنین وضعیت به روز شده درخواست خود را در داشبورد آنلاین، دریافت می‌کنند.

دقت نظر (Due Diligence)

روز 4 تا 20: یک افسر توسعه مهاجرت درخواست را بررسی می‌کند و توصیه‌ای به اختیارات تفویض شده (مدیر و یا شخص مربوطه) می‌دهد.

توجه: متقاضیانی که به‌صورت الکترونیکی درخواست مهاجرت به نیوفاندلند و مدارک مورد نیاز را ارسال می‌کنند، هنگامی که درخواستشان برای تایید به مرجع تفویض‌شده ارسال می‌شود، اعلانی از طریق ایمیل و همچنین وضعیت به روز رسانی‌شده را در داشبورد آنلاین خود، دریافت می‌کنند.

 ارزیابی و تصمیم نهایی(Assessment and Final Decision)

 روز 21 تا 25: مرجع تفویض شده ارزیابی‌ها و بررسی‌های لازم را انجام داده و تصمیم نهایی را در مورد پرونده، با نشان تایید یا رد، اعلام می‌کند و در نهایت این تصمیم به متقاضی اطلاع می‌شود.

توجه: اداره مهاجرت و چندفرهنگی درخواست‌ها را پس نمی‌دهد. متقاضیان علاوه بر تصمیم نهایی، به روز رسانی وضعیت را در طول فرآیند درخواست دریافت خواهند کرد. این به روز رسانی‌ها از طریق ایمیل و همچنین از طریق داشبورد آنلاینی که متقاضیان به آن دسترسی پیدا می‌کنند، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه