ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

شرایط اقامت انتاریو از طریق تحصیل

پیشنهاد شغلی کارفرمای OINP برای دانشجوی بین المللی

در صورتی که دانشجوی بین المللی هستید و یا پیشنهاد شغلی از انتاریو دریافت کرده اید، بهتر است نحوه درخواست اقامت انتاریو از طریق تحصیل را به درستی بیاموزید.

برنامه مهاجر انتاریو (OINP) سیستم طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) 2021 را مطابق با الزامات دولت فدرال اجرا کرده است. بنابراین هرگونه اسناد و یا ثبت جدیدی که به OINP ارسال می شود باید منعکس کننده سیستم جدید دولت فدرال NOC 2021 باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فدرال NOC 2021 می توانید به صفحات وب سایت آمار کانادا و مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا مراجعه کنید.

پیشنهاد شغلی کارفرما برای دانشجوی بین المللی

بررسی پیشنهاد شغلی اقامت انتاریو از طریق تحصیل

پیشنهاد شغلی کارفرما: دانشجویان بین المللی این امکان را دارند تا با پیشنهاد شغلی از یک شغل معتبر درخواست اقامت انتاریو از طریق تحصیل را داشته باشند.

فراموش نکنید که پیشنهاد شغلی معتبر باید در TEER و در رده بندی 0، 1، 2 یا 3 سیستم NOC قرار گرفته باشد.

(NOC: سیستم طبقه بندی ملی مشاغل

TEER: آموزش، تجربه و مسئولیت ها)

برای این کار در ابتدا باید در سیستم ابزار علاقه OINP ثبت نام کنید. پیش از آن که بتوانید درخواست خود را ثبت کنید باید برای اقامت انتاریو از طریق تحصیل به صورت دائم کاندید شوید. سپس دعوت نامه مرتبط با درخواست خود را دریافت نمایید. در صورتی که برای اقامت دائم کاندید شدید، می توانید از طریق اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به دولت فدرال درخواست خود را ارائه دهید. سپس آن ها بررسی خواهند کرد و اعلام می کنند که چه کسی می تواند اقامت انتاریو از طریق تحصیل را دریافت نماید.

پیشنهاد شغلی کارفرما برای اقامت دائم انتاریو

مراحل درخواست اقامت دائم انتاریو از طریق OINP

پیش از آن که بتوانید برای ورود به این جریان درخواست دهید باید در سیستم ابزار علاقه OINP ثبت نام کنید. سپس چک لیست سند را بررسی کرده و در نهایت دعوت نامه این درخواست را دریافت نمایید. در صورتی که از نماینده برای روند کار خود استفاده می نمایید و یا نماینده شخص دیگری هستید، روند ارسال درخواست متفاوت خواهد بود. در رابطه با نحوه تعیین نماینده یا ثبت نام به عنوان نماینده بیشتر بدانید.

الزامات پیشنهاد شغلی

نکات لازم برای واجد شرایط بودن دریافت پیشنهاد شغلی کارفرما: دانشجوی بین المللی باید از یک کارفرمای مقیم و شهروند انتاریو یک پیشنهاد شغلی داشته باشد که شرایط آن به شرح زیر است.

لطفا برای دریافت بیشتر در رابطه با الزامات به بخش 4 مقررات 422/17 انتاریو و همچنین راهنمای کارفرما مراجعه نمایید.

نکته مهم:

برای تایید درخواست اقامت انتاریو از طریق تحصیل، باید پیشنهاد شغلی از تاریخی که در OINP به عنوان کاندید مشخص شده اید، در نظر گرفته شود. در صورتی که قبلا برای کارفرما در موقعیت شغلی تایید شده کار کرده اید و یا از تاریخ دریافت مجوز کار در موقعیت شغلی تایید شده شروع به فعالیت کرده اید، به معنای پایبند بودن کارفرما به شرایط و ضوابط در پیشنهاد شغلی است. پس از معرفی و آغاز کار شما، پرداخت دستمزد مصوب نیز به شما شروع می شود.

دائمی و تمام وقت بودن پیشنهاد شغلی

پیشنهاد شغلی برای دریافت اقامت انتاریو از طریق تحصیل باید موقعیت تمام وقت و دائمی داشته باشد. شغل تمام وقت یعنی کار شما حداقل 1560 ساعت در طول سال و حداقل 30 ساعت با حقوق در طول هفته باشد. دائمی بودن شغل یعنی کار شما نباید تاریخ پایان داشته باشد (با مدت نامشخص شناخته شود). بنابراین شغل های فصلی و یا قراردادی واجد شرایط نمی باشند. از طرفی اگر پیشنهاد شغلی شما بر استخدام فرد درگیر در اختلاف کارگری تاثیر بگذارد نیز واجد شرایط نخواهد بود.

شغل واجد شرایط

شغل پیشنهادی شما باید به عنوان یک شغل ماهر در TEER و در رده 0، 1، 2 یا 3 از طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) باشد.

پیشنهاد شغلی در OINP

سطح دستمزد کم

دستمزد شغل پیشنهادی باید مطابق با حداقل سطح دستمزد پایین و یا بالاتر از آن باشد. اگر برای شغل در منطقه خاصی از انتاریو مشغول به کار می شوید برای دریافت حداقل دستمزد به سایت بانک کار مراجعه نمایید. عنوان شغلی و کد NOC پیشنهاد شغلی خود را در قسمت جستجوی شغل وارد نموده و سپس مکانی که قرار است در آن کار کنید را نیز فیلتر نمایید. سپس به سطح دستمزد کم ذکر شده در نمودار مراجعه نمایید.

در صورتی که از قبل در آن موقعیت مشغول به کار شده اید و دستمزد پیشنهاد شغلی شما برابر با حداقل سطح دستمزد و یا بالاتر از آن است، کارفرما باید شرایط شما را ارزیابی نماید. از طرفی باید سطح دستمزد پایین را پرداخت نماید و یا از آن بیشتر پرداخت کند. در صورتی که دستمزد مربوط به منطقه استخدامی شما و گزارش کار در محل مورد نظر شما در نمودار وجود ندارد، می توانید از دستمزد مربوط به انتاریو استفاده نمایید. در صورتی که شما قرارداد جمعی (قرارداد کتبی میان کارفرما و اتحادیه) در محل کارتان داشته باشید که تعیین کننده دستمزد شما هستند، این الزامات دستمزد روی آن اعمال نمی شود.

اگر حقوق به صورت سالانه به شما پرداخت می شود، دستمزد ساعتی شما به شکل زیر محاسبه می گردد.

  • هرگونه پاداش و یا دیگر مزایای اختیاری را از حقوق سالانه خود کسر کنید.
  • سپس مقدار باقیمانده آن را بر تعداد هفته هایی که در طول سال کار می کنید، تقسیم نمایید. (این تعداد معمولا 25 هفته می باشد.)
  • مقدار به دست آمده را بر تعداد ساعات کاری خود در طول هفته تقسیم کنید.
  • میزان باقیمانده مبلغ دستمزد ساعتی شما می باشد.

فراموش نکنید که این فرمول دستمزد بر اساس کار، پاداش، کمیسیون، دستمزد مرخصی و یا غرامت های غیر مالی را به عنوان بخشی از دستمزد پایه شما در هر ساعت محاسبه نمی کند.

ضرورت موقعیت کسب و کار برای کارفرما

موقعیت پیشنهاد شغلی باید برای کسب و کار کارفرمای فوری بوده و ضرورت داشته باشد. به این معنا که پیشنهاد شغلی باید مطابق با تمامی فعالیت های تجاری فعلی کارفرمای شما باشد. این موقعیت باید به منظور حفظ و یا رشد فعالیت تجاری دائم فوری و ضروری باشد.

مستقر بودن کار در انتاریو

کاری که به عنوان موقعیت پیشنهاد شغلی انجام می دهید، باید در خود انتاریو انجام شود. از طرفی شما و یا اعضای خانواده شما می توانند به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در کسب و کار کارفرمای خود سهام داشته باشند. در صورتی که حقوق صاحبان سهام در کسب و کار مورد نظر کمتر از 10 درصد باشد و تنها به عنوان بخشی از حقوق یک کارمند ساده به دست آمد باشد، مجموع سهام کلی که در اختیار شما و یا اعضای خانواده شما قرار می گیرد، کمتر از 10% است. در نظر داشته باشید که اعضای خانواده شما شامل همسر، فرزندان زیر 22 سال و فرزندان آن ها می شود.

اقامت انتاریو از طریق OINP

الزامات متقاضی برای دریافت اقامت انتاریو از طریق تحصیل

بعد از دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت انتاریو از طریق تحصیل ، می توانید برای پیشنهاد شغلی کارفرما در جریان دانشجویی درخواست دهید. برای اینکه درخواست شما تایید شود، باید تمام شرایط ذکر شده در موارد زیر را دارا باشید.

برای دریافت جزئیات بیشتر در خصوص الزامات لطفا به بخش 6 مقررات انتاریو 17/422 مراجعه نمایید.

سیستم ابزار علاقه و دعوت به درخواست

شما باید دعوت نامه ای برای درخواست اقامت انتاریو از طریق تحصیل دریافت کرده باشید و در مهلت تعیین شده درخواست خود را ارائه کرده باشید. باید نشان دهید که شرایطی که در سیستم ابزار علاقه OINP ادعا و تایید کرده اید آن را دارید واقعی است.

آموزش و پرورش

شما باید از یک موسسه کانادایی که واجد شرایط باشد، یکی از موارد زیر را دریافت نموده باشید.

  • دیپلم و یا مدرکی که در صورت تحصیل به مدت تمام وقت حداقل 2 سال طول می کشد.
  • دیپلم، گواهی و یا مدرکی که در صورت تحصیل تمام وقت حداقل 1 سال طول می کشد تا تکمیل شود. همچنین به عنوان شرط پذیرش به مدرک تکمیل شده نیاز دارد.

برای اینکه برنامه یک ساله شما (به عنوان شرط پذیرش) مورد تایید واقع شود، به یک مدرک تکمیل شده نیاز دارید. برنامه های یک ساله با شرط پذیرش مانند “مدرک تحصیلی یا دیپلم” یا ” مدرک تحصیلی یا تجربه کاری” و یا موارد مشابه واجد شرایط نیستند، حتی اگر شخصاً یک برنامه را قبل از پذیرش در برنامه یک ساله، تکمیل کرده باشید. توجه داشته باشید که برای واجد شرایط بودن برنامه گواهینامه باید حداقل 1 سال طول بکشد تا برنامه تکمیل شود. یک برنامه گواهی که 2 یا چند سال زمان می برد نیز به مدرک جهت تکمیل شدن نیاز دارد. از طرفی باید نیمی از تحصیلات خود را در کانادا گذرانده باشد.

نکته: برای دریافت اقامت انتاریو از طریق تحصیل تمام وقت بودن تحصیل شما توسط دانشگاه و یا کالج مشخص می شود. به طور کلی تحصیل تمام وقت به معنای حداقل 15 ساعت آموزش در طول هفته در یک سال تحصیلی است. هر دوره آموزشی در محل کار نیز بخشی از دوره تحصیلی شما محسوب می شود.

در برخی از برنامه های تحصیلی در موسسات ممکن است این برنامه ها واجد شرایط نباشند. بنابراین در ابتدا مطمئن شوید که برنامه خاصی که آن ها در نظر گرفته اند، واجد شرایط می باشد.

مجوز معتبر و یا دیگر مجوزها (در صورتی که وجود دارد)

در صورتی که پیشنهاد شغلی برای شما از طرف شرکتی است که به مجوز اجباری و یا نوع دیگری از مجوز در انتاریو نیاز دارد، زمان درخواست باید مجوز معتبر از نهاد نظارتی مربوطه در انتاریو ارائه دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مجوزها در انتاریو، لطفا به وب سایت مشاغل و استخدام انتاریو و یا وب سایت Skilled Trades Ontario مراجعه نمایید.

شرایط معتبر برای اقامت انتاریو

قصد زندگی در انتاریو

پس از اخذ اقامت انتاریو از طریق تحصیل باید قصد داشته باشید در آنجا زندگی کنید. هدف و خواسته شما به همراه روابط شما با انتاریو مورد بررسی قرار می گیرد. این بررسی ها می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • کار کردن در انتاریو
  • دریافت پیشنهاد شغلی و یا درخواست و مصاحبه شغلی
  • داوطلب شدن برای زندگی در انتاریو
  • اجاره کردن و یا خرید ملک
  • سفر و بازدید از انتاریو
  • داشتن وابستگی های حرفه ای، روابط شخصی و یا خانوادگی

وضعیت حقوقی در کانادا ( در صورتی که وجود دارد)

در صورتی که از داخل کانادا درخواست می دهید باید زمان درخواست وضعیت قانونی (مجوز تحصیل، مجوز کار یا سوابق بازدیدکننده) داشته باشید. از طرفی تا زمانی که برای دریافت اقامت دائم کاندید می شوید باید این شرایط را حفظ نمایید. اگر در زمان ارسال درخواست OINP در “وضعیت ضمنی” هستید، می توانید برای درخواست اقدام کنید. “وضعیت ضمنی” به معنای این می باشد که شما درخواستی به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای تمدید سند وضعیت موقت خود (سوابق بازدیدکننده، مجوز کار یا مجوز تحصیل) پیش از تاریخ انقضای آن ارسال کرده اید. در طول این مدت می توانید در کانادا بمانید و یا با شرایطی که مجوز فعلی شما دارد به کار یا تحصیل خود ادامه دهید تا هنگامی که در رابطه با درخواست شما به IRCC تصمیم گیری شود.

وضعیت حقوقی در کانادا

دوره درخواست

شما به عنوان متقاضی اقامت انتاریو از طریق تحصیل باید در طول نهایتاً دو سال بعد از تکمیل کردن شرایط لازم برای دریافت مدرک، دیپلم و یا گواهی تحصیلی، درخواست خود را ارسال نمایید. به این معنا که تاریخ درج شده در مدرک تحصیلی باید نهایتا دو سال با تاریخ درخواست OINP تفاوت داشته باشد. تاریخ دعوت نامه ای که دریافت کرده اید مدنظر نیست. به طور مثال اگر اعتبار تحصیلی شما تاریخ 1 ژوئن 2021 بوده،باید یک EOI ثبت کرده داشته باشید و یک دعوت نامه برای درخواست خود دریافت کرده باشید. درخواست شما باید در تاریخ 1 ژوئن 2023 یا قبل تر از آن ارسال شده باشد. در صورتی که هنوز مدرک تحصیلی ندارید، از تاریخ درج شده در نامه رسمی دانشگاه یا کالج خود استفاده کنید. این تاریخ به عنوان تاریخ مدرک تحصیلی شما در نظر گرفته می شود.

نکته: قبل از ارسال درخواست، باید مدرک، گواهینامه و یا دیپلم خودتان را تکمیل کرده باشید.

الزامات متقاضی

الزامات کارفرما برای دریافت اقامت انتاریو از طریق تحصیل 

برای دریافت جزئیات بیشتر در خصوص الزامات لطفا به بخش 4 مقررات 422/17 و راهنمای کارفرما مراجعه نمایید.

الزامات عمومی

برای واجد شرایط بودن برای دریافت پیشنهاد شغلی کارفرما، کارفرمای شما باید:

  • حداقل 3 سال قبل از ارسال درخواست شما فعالیت تجاری خود را شروع کرده باشد.
  • محل کار او که قرار است شما در آن فعالیت کنید، باید در انتاریو باشد.
  • مطابق با قانون استانداردهای استخدام انتاریو، 2000 و یا قانون ایمنی و بهداشت شغلی، هیچ گونه حکم معوقه علیه کارفرما صادر نکرده باشد.

الزامات درآمد

کسب و کار کارفرمای شما باید یک مورد از الزامات درآمد مرتبط را برای آخرین سال مالی تکمیل شده برآورده نماید. (سال مالی سال مرتبط با اهداف مالیاتی و حسابداری می باشد.)

  • در صورتی که محل کار کارفرما در منطقه تورنتو بزرگ مانند تورنتو، یورک و پیل، دورهام و هالتون قرار دارد، مبلغ حداقل یک میلیون دلار مجموع درآمد ناخالص سالانه آنجا گزارش شود.
  • اگر محل کار شما در منطقه ای خارج از تورنتو هست، مبلغ حداقل 5 میلیون دلار درآمد ناخالص سالانه آنجا باشد.

معنی گزارش کار:

در مواردی که متقاضی در بیشتر از یک مکان مشغول به کار باشد، مکانی که به عنوان محل کار خود گزارش می دهد باید:

  • مکانی باشد که سرپرست و یا مدیر فوری متقاضی در آن کار می کند.
  • یا اینکه دفتر اداری باشد که متقاضی تکالیف کاری خود را از آنجا دریافت می نماید.

الزامات کارمند تمام وقت

شغل کارفرمای شما در زمان ارسال درخواست باید دارای یکی از شرایط زیر باشد.

  • در صورتی که در محلی در منطقه تورنتو بزرگ کار می کنید، شغل مورد نظر شما باید حداقل 5 کارمند تمام وقت داشته باشد که شهروند کانادا و یا مقیم دائم این کشور هستند. ( مانند تورنتو، دورهام، هالتون، یورک و پیل)
  • اگر محل کار شما در منطقه ای خارج از تورنتو بزرگ است، باید حداقل 3 کارمند تمام وقت داشته باشد که شهروند کانادا هستند و یا اقامت دائم آن را دارند.

معنی کارمند تمام وقت:

کارمند تمام وقت به کارمندی گفته می شود که حداقل 30 ساعت در طول هفته کار می کند.

الزامات کارمندان تمام وقت

فرم کارفرما

کارفرمای مورد نظر شما باید فرم کارفرما را پر کرده و امضاء نماید تا موقعیت شغلی درخواست شده توسط شما را تایید کند. پس از آن کارفرما فرم را به شما تحویل می دهد تا بتوانید آن را در فرم درخواست خود اسکن نمایید. زمانی که درخواست شما ارزیابی می شود، ممکن است برای تایید اطلاعات درج شده در فرم کارفرما به مدرک پشتیبانی اضافی از طریق کارفرما نیاز باشد. لطفا برای اطلاع از فهرست اسناد احتمالی که شاید برای درخواست به آن ها نیاز داشته باشید را در چک لیست کارفرما بخوانید.

الزامات شرایط شغل مورد تایید در پیشنهاد شغلی

عوامل امتیازدهی برای ثبت پیشنهاد شغلی برای دریافت اقامت انتاریو

پس از آن که اظهار علاقه خود را برای اقامت انتاریو از طریق تحصیل در سیستم ثبت کردید، با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر به شما امتیاز داده می شود.

در صورتی که از شما برای درخواست دعوت شد، باید مدارکی را برای حمایت از هر فاکتور امتیازی که مطابق با آن امتیاز دریافت نموده اید ارائه دهید. عوامل امتیازدهی با معیارهای انتخابی شما یکسان نیست و شما باید تمامی معیارهای لازم برای تایید درخواست و مدارک اجباری را به همراه درخواست خود تحویل دهید. برای اطلاع می توانید به چک لیست اسناد برای پیشنهاد شغلی کارفرما مراجعه نمایید.

فاکتورهای امتیازدهی پیشنهاد شغلی

عوامل اشتغال – بازار کار

پیشنهاد شغلی: دسته NOC TEER

  • NOC TEER 0= 1 تا 10 امتیاز
  • NOC TEER 1 = 3 تا 8 امتیاز
  • NOC TEER 2 = 0 تا 4 امتیاز
  • NOC TEER 3 = 0 امتیاز

پیشنهاد کار: رده شغلی گسترده NOC

  • رده شغلی 0، 2، 3 = 10 امتیاز
  • رده شغلی 7 = 7 امتیاز
  • رده شغلی 1 = 5 تا 9 امتیاز
  • رده شغلی 4 = 4 تا 8 امتیاز
  • رده شغلی 5 = 3 تا 6 امتیاز

پیشنهاد شغلی: دستمزد

  • 10 امتیاز = 40 دلار در ساعت و یا بیشتر
  • 8 امتیاز = 35 دلار تا 39.99 دلار در ساعت
  • 7 امتیاز= 30 تا 34.99 دلار در ساعت
  • 6 امتیاز = 25 دلار تا 29.99 دلار در ساعت
  • 5 امتیاز= 20 دلار تا 24.99 دلار در ساعت
  • 0 امتیاز = کمتر از 20 دلار در ساعت

پیشنهاد شغلی و دستمزد

وضعیت مجوز کار یا تحصیل

  • مجوز کار یا تحصیل معتبر= 10 امتیاز
  • عدم وجود مجوز کار یا تحصیل معتبر= 0 امتیاز
  • مجوزها باید دارای وضعیت قانونی باشند.

همکاری با کارفرمای پیشنهاد شغلی:

  • بودن در موقعیت شغلی به مدت 6 ماه و یا بیشتر= 3 امتیاز
  • بودن در موقعیت شغلی برای کمتر از 6 ماه و یا عدم کار در موقعیت فعلی= 0 امتیاز
  • تاریخچه درآمد:
  • 3 امتیاز= درآمد 40 هزار دلار یا بیشتر در طول یک سال
  • 0 امتیاز= درآمد کمتر از 40 هزار دلار در یک سال

تحصیلات:

  • دکتری= 10 امتیاز
  • کارشناسی ارشد= 8 امتیاز
  • لیسانس و یا معادل آن= 6 امتیاز
  • دیپلم کالج و یا گواهی تجارت= 5 امتیاز
  • کمتر از مدرک کالج= 0 امتیاز

رشته تحصیلی: مدرک کانادایی

مهندسی، ریاضی، بهداشت، کامپیوتر، عملیات و مدیریت کشاورزی، منابع طبیعی، معماری، ساخت و ساز و تولید، مکانیک و تعمیر= 12 امتیاز

بازرگاری و اداری، حقوقی، اجتماعی، آموزشی، خدمات شخصی، علوم رفتاری، حمل و نقل، امنیتی، مددکاری اجتماعی= 6 امتیاز

علوم انسانی، هنر و برنامه های BHASE= 0 امتیاز

تجربه تحصیل در کانادا:

مدرک تحصیلی اقامت انتاریو از طریق تحصیل باید یک مدرک یا دیپلم معتبر از یک موسسه دولتی کانادایی باشد که حداقل 2 سال طول می کشد تا تکمیل شود. یا اینکه مدرک، گواهی یا دیپلم از یک موسسه دولتی کانادا باشد که حداقل 1 سال زمان میبرد تا تکمیل شود. تمام وقت بودن تحصیل به عنوان مدرک شرط پذیرش شناخته می شود.

  • بیشتر از یک مدرک کانادایی= 10 امتیاز
  • یک مدرک کانادایی= 5 امتیاز
  • زبان: زبان رسمی
  • CLB 9 یا بالاتر= 10 امتیاز
  • CLB 8= 6 امتیاز
  • CLB 7= 4 امتیاز
  • CLB 6 یا کمتر= 0 امتیاز
  • آشنایی با زبان رسمی:
  • زبان رسمی 2= 10 امتیاز
  • زبان رسمی 1= 5 امتیاز

مهاجرت منطقه ای: محل پیشنهاد شغلی

  • انتاریوی شمالی= 10 امتیاز
  • سایر مناطق شمالی GTA به جز شمال انتاریو= 8 امتیاز
  • سایر مناطق خارج از GTA به جز شمال انتاریو= 8 امتیاز
  • مناطق داخل GTA به جز تورنتو= 3 امتیاز
  • تورنتو= 0 امتیاز
  • مهاجرت منطقه ای: محل تحصیل
  • انتاریوی شمالی= 10 امتیاز
  • سایر مناطق خارج از شمال GTA به جز شمال انتاریو= 8 امتیاز
  • مناطق داخل GTA به جز تورنتو= 3 امتیاز
  • تورنتو= 0 امتیاز
  • بدون مدرک حضور در کلاس های فیزیکی= 0 امتیاز

عوامل امتیازدهی برای اقامت انتاریو از طریق تحصیل

دانشگاه ها و کالج های کانادای واجد شرایط اقامت انتاریو از طریق تحصیل

دانشکده ها: انتاریو

  • کالج آلگوکویین
  • کالج کامبرین
  • کالج کانادور
  • کالج صد ساله
  • کالج بورئال
  • موسسه فناوری و آموزش پیشرفته کالج Conestoga
  • کالج کنفدراسیون
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری دورهام
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری Fanshawe
  • کالج فلمینگ (پیتربورو)
  • کالج جورج براون
  • کالج گرجستان
  • موسسه فناوری و آموزش پیشرفته کالج هامبر
  • لاسیته
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری لمبتون
  • کالج وفادار هنرهای کاربردی و فناوری
  • موسسه آموزشی میچنر در UHN
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری موهاک
  • کالج نیاگارا کانادا
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری شمال
  • کالج Sault
  • کالج سنکا
  • کالج شریدان
  • کالج سنت کلر
  • کالج هنرهای کاربردی و فناوری سنت لارنس

دانشگاه ها: انتاریو

  • دانشگاه آلگوما
  • کالج دانشگاه برشیا (وابسته به دانشگاه غربی انتاریو)
  • دانشگاه براک
  • دانشگاه کارلتون
  • کالج دانشگاه دومینیکن
  • کالج دانشگاه هورون (وابسته به دانشگاه غربی انتاریو)
  • کالج دانشگاه کینگ در دانشگاه غربی انتاریو
  • دانشگاه لیک هد
  • دانشگاه لورنتین
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه نیپیسینگ
  • دانشگاه هنر و طراحی انتاریو
  • دانشگاه کوئینز
  • دانشگاه متروپولیتن تورنتو (دانشگاه رایرسون سابق)
  • دانشگاه رایرسون
  • دانشگاه متروپولیتن تورنتو (دانشگاه رایرسون سابق)
  • دانشگاه سنت پل (همراه با دانشگاه اتاوا)
  • دانشگاه سنت جروم (همراه با دانشگاه واترلو)
  • دانشگاه ترنت
  • دانشگاه گوئلف
  • دانشگاه هرست
  • موسسه فناوری دانشگاه انتاریو
  • دانشگاه اتاوا
  • کالج دانشگاه سنت مایکل (فدراسیون با دانشگاه تورنتو)
  • دانشگاه سادبری
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه ترینیتی کالج (همراه با دانشگاه تورنتو)
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه ویندزور
  • دانشگاه ویکتوریا (همراه با دانشگاه تورنتو)
  • دانشگاه غرب
  • دانشگاه ویلفرد لوریر
  • دانشگاه یورک

دانشکده ها: آلبرتا

  • کالج هنر و طراحی آلبرتا
  • مرکز بنف
  • کالج Bow Valley
  • کالج منطقه ای گرند پریری
  • کالج کیانو
  • کالج لیک لند
  • کالج لث بریج
  • کالج کلاه پزشکی
  • موسسه فناوری آلبرتای شمالی (NAIT)
  • کالج نور کوئست
  • کالج دریاچه های شمالی
  • کالج اولدز
  • کالج پرتیج
  • کالج گوزن قرمز
  • موسسه فناوری آلبرتای جنوبی (SAIT)

دانشگاه ها: آلبرتا

  • دانشگاه آتاباسکا
  • دانشگاه مک ایون
  • دانشگاه مونت رویال
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه لتبریج

دانشگاه ها و دانشکده های واجد شرایط

دانشکده ها: بریتیش کلمبیا

  • موسسه فناوری بریتیش کلمبیا
  • کالج کاموسون
  • کالج کالدونیای جدید
  • کالج راکی
  • کالج داگلاس
  • موسسه عدالت بریتیش کلمبیا
  • کالج لانگارا
  • موسسه فناوری نیکولا ولی
  • کالج جزیره شمالی
  • کالج نورهای شمالی
  • کالج جامعه شمال غربی
  • کالج اوکاناگان
  • کالج سلکرک – پردیس کاستل کار
  • کالج اجتماعی ونکوور

دانشگاه ها: بریتیش کلمبیا

  • دانشگاه کاپیلانو
  • موسسه هنر و طراحی امیلی کار
  • کالج دانشگاه کوانتل
  • دانشگاه رویال رودز
  • دانشگاه سایمون فریزر
  • دانشگاه تامسون ریورز
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی
  • دانشگاه دره فریزر
  • دانشگاه ویکتوریا
  • دانشگاه جزیره ونکوور

دانشکده ها: مانیتوبا

  • کالج اجتماعی Assiniboine
  • کالج رد ریور هنرهای کاربردی، علم و فناوری
  • موسسه تجارت و فناوری مانیتوبا

دانشگاه ها: مانیتوبا

  • دانشگاه براندون
  • دانشگاه وینیپگ
  • دانشگاه سنت بونیفاس
  • کالج دانشگاه شمال
  • دانشگاه مانیتوبا

دانشکده ها: نیوبرانزویک

  • کالج کیمونو تایر دو نیوبرانزویک
  • دانشکده دریایی فناوری جنگل
  • کالج صنایع دستی و طراحی نیوبرانزویک
  • کالج اجتماعی نیوبرانزویک

دانشگاه ها: نیوبرانزویک

  • دانشگاه مونت الیسون
  • دانشگاه سنت توماس
  • دانشگاه مونکتون
  • دانشگاه نیوبرانزویک

دانشکده ها: نیوفاندلند و لابرادور

 

  • مرکز مطالعات پرستاری
  • کالج آتلانتیک شمالی
  • دانشکده پرستاری منطقه غرب

دانشگاه ها: نیوفاندلند و لابرادور

  • دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشکده ها: سرزمینهای شمال غربی

  • کالج آرورا

دانشکده ها: نوا اسکوشیا

  • کالج اجتماعی نوا اسکوشیا

دانشگاه ها: نوا اسکوشیا

  • دانشگاه آکادیا
  • مدرسه الهیات آتلانتیک
  • دانشگاه کیپ برتون
  • دانشگاه دالاهو
  • دانشگاه مونت سنت وینسنت
  • کالج هنر و طراحی نوا اسکوشیا (دانشگاه NSCAD)
  • دانشگاه سنت ماری
  • دانشگاه سنت فرانسیس خاویر
  • دانشگاه سنت آن
  • دانشگاه کینگز کالج (مرتبط با دانشگاه دالهوسی)

دانشکده ها: نوناووت

  • کالج نوناووت قطب شمال

دانشکده ها: جزیره پرنس ادوارد

  • کالج هلند

دانشگاه ها: جزیره پرنس ادوارد

  • دانشگاه جزیره پرنس ادوارد

دانشکده ها: کبک

  • کالج آهونت سیک
  • کالج داوسون
  • کالج دو ماتان
  • کالج روزمونت
  • کالج هالیفیلد
  • کالج فرانسوا-خاویر-گارنو
  • کالج جرالد گودین
  • کالج میراث
  • کالج جان ابوت
  • کالج لیونل گرولکس
  • کالج مونت مورنسی
  • کالج منطقه ای شامپلین
  • کالج شوینیگان
  • کالج وانیر
  • خدمات منطقه ای پذیرش دس ژپ دو سانای-لاک سنت ژان
  • منابع مرکز بزرگسالان و مشاغل

دانشگاه ها: کبک

  • دانشگاه بیشاپ
  • دانشگاه کنکوردیا
  • دانشکده فناوری برتر (دانشگاه کبک)
  • انستیتو ملی علمی پژوهشی (دانشگاه کبک)
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه مونترال
  • دانشگاه شربروک
  • دانشگاه کبک
  • دانشگاه لاوال

دانشکده ها: ساسکاچوان

  • کالج منطقه ای کارلتون تریل
  • کالج منطقه ای کامبرلند
  • کالج بزرگ دشت
  • کالج لیک هد
  • کالج منطقه ای شمال غرب
  • کالج نورث لندز
  • کالج پارکلند
  • موسسه فناوری هند ساسکاچوان
  • پلی تکنیک ساسکاچوان
  • کالج جنوب شرقی

دانشگاه ها: ساسکاچوان

  • کالج کمپیون (همراه با دانشگاه رجینا)
  • دانشگاه ملل اول کانادا
  • کالج لوتر (همراه با دانشگاه رجینا)
  • کالج سنت توماس مور (همراه با دانشگاه ساسکاچوان)
  • دانشگاه رجینا
  • دانشگاه ساسکاچوان

دانشکده ها: یوکان

  • کالج یوکان

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه