ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

اقامت پرستاران در ساسکاچوان

این طرح مهاجرت پرستاری در ساسکاچوان، برای روان پرستاران، پرستاران عملی دارای مجوز (LPN) و یا پرستاران ثبت نام شده (RN) است که می خواهند برای اقامت دائم ساسکاچوان درخواست دهند. پرستارانی که دارای مدارک مربوطه بوده و معیارهای طرح نامزدهای مهاجرتی ساسکاچوان را رعایت کنند، می توانند درخواست خود را ارسال کنند.

اقامت پرستاران در ساسکاچوان

چه کسانی می‌توانند در طرح مهاجرت پرستاران در ساسکاچوان شرکت کنند؟

پرستارانی که مجوز کار اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC و یا موسسه استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ESDC را دریافت کرده باشند، می‌توانند در طرح اقامت پرستاران ساسکاچوان شرکت کنند.

معیار دوم در اقامت پرستاران در ساسکاچوان، داشتن حداقل سابقه کاری معادل ۶ ماه یا ۷۸۰ ساعت کار تمام وقت خواهد بود. این سابقه کار باید در شغلی که پیشنهاد آن را از یک کارفرما دریافت کرده‌اید، باشد. در ضمن نیازی به متوالی بودن سابقه کار نیست.

داشتن یک پیشنهاد شغلی دائم و تمام وقت از یکی از موسسات زیر:

  • سازمان بهداشت ساسکاچوان
  • موسسه سرطان ساسکاچوان‌
  • نامه‌ای از کارفرمایان بهداشتی و درمانی دولتی
  • داشتن یک نامه تاییدیه شغلی از SINP

تعداد ظرفیت پذیرش پرستاران در ساسکاچوان توسط دولت فدرال تعیین می‌شود. بدین ترتیب هیچ تضمینی از بابت قبولی درخواست شما وجود ندارد. همچنین باید بدانید که معیارها ممکن است در طول زمان تغییر کنند. با این حال آنچه مورد اهمیت است، قوانینی خواهد بود که در زمان ثبت نام در وب سایت، وجود داشته‌اند. درخواست پرستارانی که مشمول قراردادهایی با بودجه عمومی پرستاری نیستند، جداگانه بررسی می‌شود‌.

چه کسانی نمی توانند از طریق این طرح برای اقامت درخواست کنند؟

اداره مهاجرت ساسکاچوان، همواره تایید کرده است پناهندگان، قادر به ثبت نام برای طرح مهاجرت پرستاران در کانادا نخواهند بود. همچنین در صورتی که مدارک ناقص باشند یا نتوانید قصد خود را از اقامت در ساسکاچوان به اثبات برسانید و یا در ارائه اطلاعات صداقت نداشته باشید، ممکن است نامزدی خود را از دست دهید.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه