ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

روند کاری در بریتیش کلمبیا

روند کاری در بریتیش کلمبیا چگونه است؟‌

بیش از شروع به جستوجوی شغل در بریتیش کلمبیا باید تحقیق کنید. بیشتر کارهایی که شما متقاضی ان هستید به مهارت ها و توانایی های خاصی نیاز داد این مهارت ها و توانایی ها ممکن است با انچه که شما در کشور خود نیاز داشتید متفاوت باشد. معادل سازی مدارک برای برخی از مشاغل ضروری است.معتبر یا قابل قبول بودن مدارک  در کانادا حائز اهمیت می باشد

مشاغل در کانادا به صورت تخصصی حرفه ای  یا غیر تخصصی می باشند. در مشاغل یا غیر تخصصی کارفرما می تواند درمورد پذیرش و یا عدم پذیرش سوابقتان تصمیم بگیرد. کارفرما ممکن است ارزشیابی مدارج تحصیلی،سوابق و همچنین سنجش تجربه ی کارتان را درخواست نماید.

مشاغل یا تخصصی ازمعیارهای سنجش نظارت شده یا از پیش تعیین شده برخوردار می باشند. بیش از200 حرفه در بریتیش کلمبیا جزو مشاغل قانونمند می باشند برای اشتغال در هر یک از این حرفه ها میبایستی مدرک لازم جهت اشتغال به ان حرفه در استان بریتیش کلمبیا را داشته باشید. به عبارت دیگر مدارک و اسناد صحیح و مرتبط مبنی بر توانایی شما در یک حرفه ی خاص مورد نیاز است.

مدارک یا سوایقتان توسط مقامات یا مسئول قانونگذاری مرتبط به منظور اشتغال در حرفه ی مورد نظرتان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و احتمال پذیرفته شدن شما برای کار در بریتیش کلمبیا قبول گردد یا برای به دست اوردن تجربه ی کاری بیشتر با گذراندن دوره ی اموزشی واجد شرایط شناخته شوید.

این روش ارزشیابی F.Q.R نامیده میشود که بیانگر ارزشیابی مدارک فارق التحصیلان خارجی ست.

مراحل ارزشیابی ممکن است که کوتاه بوده و فقط چند هفته یا ماه ها زمان ببرد این امر بستگی دارد به شغل مورد نظر و سوابق کارتان.

پس از بررسی و تایید سوابقتان می توانید برای پیدا کردن شغل در بریتیش کلمبیا به جستوجو بپردازید.

با ارزوی موفقیت در یافتن شغل مورد نظرتان

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه