ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

آشنایی با شرایط ورود مجدد دانشجویان به کانادا و ادامه تحصیل آنان

کشور کانادا به دلیل داشتن سیستم آموزشی باکیفیت و فرصت های شغلی مناسب برای فارغ التحصیلان، یکی از مقاصد اصلی در دنیا جهت تحصیل جوانان به شمار می رود. به همین جهت سالانه بسیاری از جوانان از سراسر جهان برای تحصیل به این کشور سفر می کنند. برخی از دانشجویان بین المللی کانادا به دلایل گوناگون به خارج سفر کرده و پس از آن قصد مراجعت به این کشور را دارند. به همین دلیل شرایط ورود مجدد دانشجویان به کانادا یکی از مهمترین دغدغه های این قبیل دانشجوها محسوب می شود. این افراد باید مجوز و شرایط لازم را دارا باشند که در این مطلب به آنها می پردازیم.

شرایط ورود مجدد دانشجوها به کانادا

 شرایط ورود مجدد دانشجویان به کانادا از جهت مجوز تحصیلی

 دانشجویان بین المللی کانادا پس از خروج از این کشور در اغلب موارد قصد مراجعت به آن و ادامه تحصیل را دارند. ورود مجدد دانشجویان به کانادا از جهت مجوز تحصیلی با شرایط زیر امکان پذیر است:

دانشجویان بین المللی کانادا باید مجوز تحصیلی با اعتبار لازم را داشته باشند. به همین جهت این متقاضیان باید نسبت به دریافت مجوز تحصیلی معتبر اقدامات لازم را انجام دهند.

دانشجویان متقاضی مراجعت به کانادا در صورت داشتن مجوز تحصیلی معتبر باید نسبت به تمدید آن تا زمان لازم اقدام کنند.

مجوز تحصیلی معتبر

سایر شرایط برای دانشجوی متقاضی مراجعت به کانادا

 ورود مجدد دانشجویان به کانادا و ادامه تحصیل آنان صرفا با تأیید مجوز تحصیلی امکان پذیر نیست و فرد باید معیارهای دیگری نیز داشته باشد. این معیارها عبارتند از:

متقاضی ورود مجدد و ادامه تحصیل در کانادا باید گذرنامه یا پاسپورت با اعتبار لازم را دارا باشد.

دانشجوی متقاضی با توجه به شرایط خود باید یک موسسه آموزشی (DLI) را برای درخواست انتخاب کند.

ویزای معتبر یا مجوز الکترونیکی سفر به کانادا (ETA) نیز یکی دیگر از مواردی است که دانشجوی متقاضی مراجعت به کانادا باید داشته باشد.

داشتن پاسپورت و ویزای معتبر

بنابر توضیحات ارائه شده دانشجویان متقاضی مراجعت به کانادا و ادامه تحصیل در آن باید نسبت به کسب کلیه شرایط مذکور علاوه بر ویزای کانادا اقدام کنند. اگر هر کدام از این مدارک یا شرایط برای متقاضی وجود نداشته باشد؛ درخواست وی مورد پذیرش واقع نمی شود.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه