ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

مشاغل مورد نیاز نیوفاندلند

برای مهاجرت به نیوفاندلند از طریق برنامه اسکیل ورکر نیوفاندلند، باید جزو افرادی باشید که یا در حال حاضر و به‌طور قانونی در این استان در حال کار هستید و یا از طریق یک کارفرمای تایید شده در این استان، جاب‌آفر دارید. همچنین آشنایی با مشاغل مورد نیاز نیوفاندلند نیز می‌تواند در پذیرش اقامت دائم شما در نیوفاندلند و لابرادور موثر باشد. اگر می‌خواهید تمام مهارت‌های الویت دار و همچنین معیارهای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به نیوفاندلندولابرادور را بدانید، با ادامه مطلب همراه شوید.

مهارت های اولویت دار  NL

فرم ابراز علاقه را تکمیل کنید

 

این کار نشان می‌دهد که شما علاقه مند به مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور هستید.

فرآیند ابراز علاقه همچنین برای شما این موضوع را روشن می‌کند که آیا حداقل شرایط واجد شرایط بودن را دارید تا بتوانید دعوتنامه درخواست برای برنامه نامزدهای استانی را دریافت کنید یا خیر.

 

نامزدهای امیدوار کننده دعوت نامه دریافت می‌کنند

 

همه کسانی که حداقل شرایط را دارند، نمی‌توانند دعوت نامه‌ای برای درخواست دریافت کنند. فقط از کاندیداهایی که بالاترین نمرات و بیشترین علاقه را از سوی کارفرمایان داشته باشند دعوت خواهد شد تا درخواست خود را به برنامه استانی نامزد ارسال کنند.

 

اگر دعوتنامه‌ای دریافت کنید، از طریق آدرس ایمیلی که همراه فرم ابراز علاقه خود ارائه کرده‌اید به شما اطلاع داده می‌شود.

 

دعوت شدگان از طریق پورتال آنلاین درخواست می‌دهند

 

در صورت دریافت دعوتنامه، از شما خواسته می‌شود که از طریق پورتال آنلاین، درخواست مهاجرت را ارسال کنید. اگر معیارهای واجد شرایط بودن برای گروه اسکیل ورکر نیوفاندلند یا کارگران ماهر اکسپرس اینتری را دارید، برای شما گواهی نامزدی استانی صادر می‎شود که می‌توانید آن را در درخواست خود برای اقامت دائم بگنجانید.

 

مروری بر مهارت های اولویت دار NL

افرادی که مهارت لازم و همچنین تجربه کار و فعالیت در مشاغل مورد نیاز نیوفاندلند و لابرادور را دارند، می‌توانند فرآیند مهارت‌های اولویت دار NL را دنبال کنند، زیرا این نوع مهاجرت و درخواست اقامت دائم نیوفاندلند برای این افراد در نظر گرفته شده است. همچنین این افراد علاوه بر مشاغل مورد نیاز نیوفاندلند، دارای سطح بالایی از تحصیلات و توانایی زبان بوده و مایلند علاقه خود را برای اقامت یا آمدن به این کشور، استان و اقامت دائم کانادا ابراز کنند. در حال حاضر، ابراز علاقه (EOI) به این صورت پذیرفته می‌شود:

  • افرادی که در 10 سال گذشته حداقل یک سال کامل در یک شغل تخصصی، بسیار ماهر و مورد تقاضا کار کرده‌اند. فهرستی از مشاغل مورد تقاضا برای دریافت اسکیل ورکر نیوفاندلند را می‎توان در ضمیمه A و همچنین به روزترین فهرست را می‌توانید در اینجا بیابید.
  • افرادی که در سه سال گذشته مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد را از دانشگاه مموریال در تخصص‌هایی مانند فناوری، مراقبت‌های بهداشتی، آبزی پروری و کشاورزی دریافت کرده‌اند.

مهارت‌های اولویت دار NL نیاز به تکمیل یک پرسشنامه دارد که پاسخ آن امتیازدهی می‌شود. متقاضیانی که نمره آنها از حداقل امتیاز 60 تجاوز کند، پذیرفته خواهند شد و اطلاعات آنها توسط کارکنان و کارفرمایان محلی که دارای حساب کاربری در اداره مهاجرت و چندفرهنگی هستند قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبانی که EOI را با بالاترین امتیازات ارسال کرده و بیشترین علاقه را از سوی کارفرمایان محلی دریافت کرده‌اند، می‌توانند از طریق Priority Skills NL دعوت‌نامه دریافت کنند تا بدون پیشنهاد شغلی، درخواستی را به برنامه استانی نامزد ارسال کنند.

معیارهای واجد شرایط بودن

همه نامزدها باید:

  • در دوازده ماه گذشته در آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی (IELTS) یا برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادایی (CELPIP) شرکت کرده و امتیازی معادل سطح 5 یا بالاتر از معیار زبان کانادایی (CLB) کسب کرده باشند.
  • حداقل 21 سال سن داشته باشند.
  • قصد حضور دائم و زندگی در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشند.

نامزدهای دانشگاهی مورد تقاضا:

  • باید مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد را از دانشگاه مموریال در سه سال گذشته و در این تخصص‌ها به پایان رسانده باشند: فناوری، مراقبت‌های بهداشتی، آبزی پروری و کشاورزی.

نامزدهای کار مورد تقاضا:

  • نامزدهای کار مورد تقاضا برای مهاجرت به نیوفاندلند، باید در 10 سال گذشته، حداقل یک سال کامل در یک شغل تخصصی، بسیار ماهر و مورد تقاضا کار کرده باشند. لیست مشاغل مورد تقاضا را می‌توانید در اینجا بیابید.

لطفاً توجه داشته باشید که همه کاندیداهایی که حداقل شرایط واجد شرایط بودن را دارند، دعوت نامه‌ای برای درخواست دریافت نمی‌کنند.

راهنمای درخواست و پرسشنامه

اگر برای دریافت اسکیل ورکر نیوفاندلند و همچنین مهاجرت به نیوفاندلند در تلاش هستید، توصیه می‌شود راهنمای درخواست ما را مرور کنید یا روی دکمه زیر کلیک کنید تا پرسشنامه شروع شود.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه