ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

مهاجرت به نیوفاندلند

اسکیل ورکر نیوفاندلند و لابرادور به منظور مهاجرت به نیوفاندلند برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که یا از یک کارفرما در این استان دعوت به کار دارند و یا در حال حاضر مشغول به کار هستند. اگر جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به مهاجرت به نیوفاندلند دارید و به دنبال مهاجرت کاری به این سرزمین هستید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا تمام مراحل کسب اقامت دائم در نیوفاندلند را به درستی انجام داده و به نتیجه دلخواه خود نزدیک شوید.

مهاجرت به نیوفاندلند از طریق اکسپرس اینتری

رده کارگران ماهر اکسپرس اینتری راهی برای اقامت دائم برای کسانی است که قصد اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور را دارند. برای این منظور، متقاضیان باید در اکسپرس اینتری مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا پذیرفته شوند، یک پیشنهاد شغلی در نیوفاندلند و لابرادور و همچنین قصد اقامت دائم در این استان را داشته باشند.

در این راستا، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) متعهد شده است که 80 درصد از تمام کاندیداهای اکسپرس اینتری را ظرف شش ماه پس از دریافت درخواست معرفی شده، بررسی کند. برای آشنایی بیشتر با نحوه مهاجرت از طریق کارگر ماهر اکسپرس اینتری نیوفاندلند و لابرادور، راهنمای درخواست کارگران ماهر اکسپرس اینتری را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد سایر دسته‌ها و برنامه‌های مهاجرت، می‌توانید راهنمای مهاجرت در نیوفاندلند و لابرادور را مطالعه کنید.

نکته جدید: اگر دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) هستید، ممکن است واجد شرایط رده کارگران ماهر اکسپرس اینتری باشید. به شرطی که در اکسپرس اینتری مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا پذیرفته شده باشید. همچنین باید یک کد کلید اکسپرس اینتری معتبر و کد اعتبارسنجی جستجوی کار را به همراه درخواست خود دریافت کنید.

به روز رسانی: از 20 ژوئیه 2017، متقاضیان مهاجرت به نیوفاندلند دیگر نیازی به اثبات وجوه تسویه حساب در مبالغ ذکر شده در بخش راهنمای کارگران ماهر اکسپرس اینتری را ندارند. با این حال، اداره مهاجرت و چندفرهنگی اکیداً به همه متقاضیان توصیه می‌کند که قبل از درخواست، مقداری وجوه تسویه حساب را در حساب‌های بانکی شخصی خود نگهداری کنند، زیرا همه متقاضیان باید ثابت کنند که می‌توانند از نظر اقتصادی در این استان مستقر شوند. شما باید مدارک مالی را همراه با درخواست خود ارائه دهید. اسناد مالی باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • پس‌انداز باید حداقل برای سه ماه قبل از ارسال درخواست PNP حفظ شود.
  • حساب(های) مالی باید فقط به نام(های) متقاضی اصلی یا همسر باشد.
  • صورت‌حساب‌ها باید تاریخچه دقیق تراکنش را نشان دهند.
  • متقاضیان فقط باید اسنادی را برای حساب‌هایی که حداقل ارزش مورد نیاز را حفظ می‌کنند(نه اسنادی برای همه دارایی‌های مالی)، ارائه کنند.
  • اسناد مالی واجد شرایط به این حساب‌ها از جمله حساب‌های چک، حساب‌های پس‌انداز، گواهی‌های سرمایه‌گذاری تضمین شده (GIC)، صندوق‌های متقابل، طرح‌های پس‌انداز بازنشستگی ثبت‌شده (RRSP)، حساب پس‌انداز معاف از مالیات (TFSA)، سپرده‌های مدت‌دار محدود می‌شود.

افسر مهاجرت شما ممکن است مدارک مالی بیشتری را در طول فرآیند درخواست، از شما بخواهد.

الزامات واجد شرایط بودن برای اکسپرس اینتری نیوفاندلند

توجه داشته باشید که متقاضیان برای واجد شرایط بودن برای رده کارگران ماهر اکسپرس اینتری باید معیارهای غربالگری زیر را داشته باشند:

  • متقاضیان باید یک شغل با مهارت بالا یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای NL بر اساس کد ملی شغلی (NOC) طبقه بندی داشته باشند. سطح مهارت (بالا یا پایین) را می‌توان با جستجوی عنوان شغل در این صفحه تعیین کرد. شغل یا پیشنهاد شغلی باید حداقل دو سال با امکان تمدید، از سوی یک کارفرمای واجد شرایط نیوفاندلند و لابرادور باشد. پرداخت باید به صورت بسته حقوق و مزایا باشد که مطابق با استانداردهای اشتغال استانی و نرخ‌های دستمزد رایج است. موقعیت‌های قراردادی یا محلی (موقعیت‌های کوتاه مدت معمولا کمتر از دوازده ماه با مدت زمان کم یا بدون امکان تمدید) برای NLPNP واجد شرایط نیستند. اگر تجربه کاری در شغلی باشد که در نیوفاندلند و لابرادور تنظیم شده است و نیاز به گواهینامه اجباری یا مجوز در استان دارد، گواهی واجد شرایط بودن برای مجوز استانی یا گواهی برای توانایی کار در آن حرفه باید همراه با درخواست پی ان پی نیوفاندلند ارائه شود.
  • در شبکه ارزیابی امتیاز PNP حداقل 67 امتیاز از 100 را کسب کنید (پیوست A و راهنمای درخواست کارگران ماهر اکسپرس اینتری را مطالعه کنید).

لطفاً توجه داشته باشید که برای افرادی که دعوت به درخواست از طریق ابراز علاقه مندی مهارت‌های اولویت‌دار NL دریافت کرده‌اند، شرایط واجد شرایط بودن شماره 1 و شماره 2 در بالا (به ترتیب شرایط مربوط به شغل و شرایط حداقل امتیاز) لغو می‌شود. سایر متقاضیان اکسپرس اینتری باید یک شغل یا پیشنهاد شغلی داشته باشند و باید حداقل 67 امتیاز از 100 را در شبکه ارزیابی امتیاز PNP کسب کنند. برای الزام شماره 7 که در ادامه ذکر خواهد شد، دعوت‌شدگان مهارت‌های اولویت‌دار NL باید به صفحه اثبات وجوه IRCC  برای آگاهی از دستورالعمل‌های خاص در مورد الزامات صندوق تسویه حساب مراجعه کنند.

  • متقاضیان برای مهاجرت به نیوفاندلند باید در بخش مهاجرت، پناهندگی، و همچنین اکسپرس اینتری شهروندی کانادا (IRCC) پذیرفته شوند. برای تایید ثبت نام در اکسپرس اینتری، متقاضیان باید شماره پروفایل اکسپرس انتری خود را (به اضافه نه رقمE ) ارائه دهند. همچنین متقاضیان باید کد اعتبارسنجی کارجو (چهار رقمی) را از IRCC دریافت کنند.
  • باید مجوز کار IRCC با حداقل 4 ماه زمان باقی مانده از زمان درخواست، یا حق درخواست برای یک مجوز را داشته باشید.
  • داشتن مدرک یا دیپلم کانادایی پس از دبیرستان یا ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA) لازم است. در لینک اخیر، گزارشی از آژانسی که توسط IRCC تأیید شده است باز می‌شود تا تأیید کند که تحصیلات خارجی آنها با استانداردهای آموزشی کانادا برابر است. ECA ارسال شده همراه با درخواست باید با سطح تحصیلات اعلام شده در نمایه اکسپرس اینتری و امتیازهای ادعا شده در شبکه امتیاز مطابقت داشته باشد.
  • نشان دادن قصد و توانایی برای اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور ضروری است.
  • باید دارای وجوه تسویه حساب یا منابع مالی کافی برای استقرار موفقیت آمیز خود و هر وابستگی در نیوفاندلند و لابرادور باشید.
  • باید امکان ارائه نتایج آزمون زبان از یک آژانس تست تعیین شده که با سطح زبان اعلام شده در نمایه اکسپرس اینتری مطابقت دارد، را داشته باشید.
  • اگر مدعی پناهندگی در کانادا هستید، یکی از الزامات اصلی هر دو برنامه مهاجرت به نیوفاندلند (PNP) و برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس (AIP) این است که یک وضعیت اقامت موقت معتبر در کانادا داشته باشید. مجوز کار آزاد که در زمانی که منتظر نتیجه درخواست پناهندگی خود هستید به شما اعطا شده است، وضعیت موقت مورد نیاز را که برای اینکه بتوانید از داخل کانادا برای PNP یا AIP درخواست کنید، را به شما نمی‌دهد. بنابراین، شما باید برای PNP یا AIP از خارج از کانادا درخواست دهید.

افرادی که در حال حاضر هر یک از معیارهای فوق را ندارند، واجد شرایط رده کارگر ماهر نیوفاندلند و لابرادور اکسپرس اینتری نیستند. با این حال، آنها ممکن است واجد شرایط درخواست تحت رده کارگر ماهر NLPNPیا دسته بین المللی فارغ التحصیلان NLPNP باشند.

الزامات واجد شرایط بودن برای اسکیل ورکر نیوفاندلند

علاوه بر موارد ذکر شده، متقاضیان اکسپرس اینتری Skilled Worker باید:

  • در شبکه ارزیابی امتیاز پی ان پی نیوفاندلند، حداقل 67 امتیاز از 100 را کسب کنید (به پیوست A و همچنین راهنمای درخواست کارگر ماهر اکسپرس انتری مراجعه کنید).
  • دارای مجوز کار IRCC با حداقل 4 ماه زمان باقی مانده از زمان درخواست، یا حق درخواست برای یک مجوز، باشید.
  • داشتن مدرک یا دیپلم کانادایی پس از دبیرستان یا ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA) ، ضروری است. در لینک اخیر، گزارشی از آژانسی که توسط IRCC تأیید شده است باز می‌شود تا باید تأیید کند که تحصیلات خارجی شما با استانداردهای آموزشی کانادا برابر است. ECA ارسال شده همراه با درخواست باید با سطح تحصیلات اعلام شده در نمایه اکسپرس اینتری و امتیازهای ادعا شده در شبکه امتیاز مطابقت داشته باشد.
  • نشان دادن قصد و توانایی برای اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور، ضروری است.
  • باید دارای وجوه تسویه حساب یا منابع مالی کافی برای استقرار موفقیت آمیز خود و هر وابستگی در نیوفاندلند و لابرادور، باشید.
  • باید امکان ارائه نتایج آزمون زبان از یک مکان تعیین شده که با سطح زبان اعلام شده در نمایه اکسپرس اینتری مطابقت دارد، را داشته باشید.
  • اگر مدعی پناهندگی در کانادا هستید، یکی از الزامات اصلی برنامه نامزد استانی (PNP) و برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس (AIP) این است که یک وضعیت اقامت موقت معتبر در کانادا داشته باشید. مجوز کار آزاد که در زمانی که منتظر نتیجه درخواست پناهندگی خود هستید به شما اعطا شده است، وضعیت موقت مورد نیاز را که برای اینکه بتوانید از داخل کانادا برای PNP یا AIP درخواست کنید، را به شما نمی‌دهد. بنابراین، شما باید برای PNP یا AIP از خارج از کانادا درخواست دهید.

اگر سابقه کار در شغلی را دارید که در نیوفاندلند و لابرادور تنظیم می‌شود و نیاز به گواهینامه یا مجوز اجباری در استان دارد، مدرک واجد شرایط بودن برای مجوز استانی یا گواهی برای توانایی کار در آن حرفه باید همراه با درخواست پی ان پی نیوفاندلند ارائه شود.

رد برنامه‌های کاربردی دسته کارگر ماهر اکسپرس اینتری در صورتی که:

  • مدعیان پناهندگی که ادعای آنها رد، رها یا خارج شده است باید قبل از درخواست برای برنامه نامزد استانی اکسپرس انتری NL از کانادا خارج شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدعیان پناهندگی، می‌توانید به وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مراجعه کنید.
  • متقاضی یا هر عضو وابسته خانواده بالای 22 سال سابقه کیفری دارد.
  • متقاضی اختلافات حل نشده حضانت یا حمایت از کودک دارد.
  • متقاضی به‌طور عمد هویت خود را در زمان درخواست، به‌صورت نادرست معرفی کرده است.
  • کارفرما عمداً خود یا متقاضی را در رابطه با نقش خود یا متقاضی در تجارت به اشتباه معرفی کرده است.

نحوه درخواست برای اکسپرس اینتری نیوفاندلند

 هنگامی که فرآیند درخواست مهاجرت به نیوفاندلند را به صورت آنلاین انجام می‌دهید، به‌طور منظم به‌روزرسانی داشبورد را دریافت خواهید کرد که به این شکل برنامه شما در فرآیند ارزیابی به جریان می‌افتد. برنامه‌های کاربردی در وضعیت نیمه تکمیل شده یا ارائه نشده بسته می‌شوند و پس از 90 روز از تاریخ شروع، دیگر در دسترس نیستند.

پس از تهیه برنامه PNP، لطفا به موارد زیر توجه کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که پاسپورت و مجوزهای کاری شما معتبر است و منقضی نشده است.
  • ممکن است لازم باشد در مصاحبه با یک افسر برنامه NLPNP شرکت کنید.
  • اگر در طول فرآیند تقاضا برای اسکیل ورکر نیوفاندلند، شغل خود را از دست دادید یا آن را ترک کردید، فورا با افسر مهاجرت خود تماس بگیرید. زیرا درخواست نامزدی و اقامت دائم شما ممکن است لغو شود.
  • هر گونه فعالیتی که به‌طور بالقوه باعث کلاهبرداری شود، بررسی خواهد شد و ممکن است منجر به دادرسی کیفری شود.
  • قبل از درخواست، اطلاعات مندرج در فرم درخواست و چک لیست اسناد خود را به خوبی بررسی کنید.

اگر در طول تکمیل درخواست PNP به کمک نیاز داشتید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید:

تلفن: 86031326-021

فکس: 86031326-021

ایمیل:

وب سایت : www.iliyavisa.com

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه