ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

آشنایی با فرایند مهاجرت کشاورزان در ساسکاچوان

در این مقاله قصد داریم فرایند مهاجرت کشاورزان در ساسکاچوان را به طور کامل شرح داده و شرایط و معیارهای آن را برای شما بیان کنیم. کارگرانی که حداقل شش ماه با مجوز، کار کرده باشند و معیارهای زیر را داشته باشند، می‌توانند در طرح مهاجرت کشاورزی کانادا شرکت کنند.

معیارهای تعیین شده برای مهاجرت کشاورزان در ساسکاچوان

در صورتی که بتوانید شرایط زیر را احراز کنید، می‌توانید برای طرح مهاجرت کشاورزان در ساسکاچوان شرکت کنید. برای این منظور باید بتوانید یک پیشنهاد شغلی تمام‌ وقت دائمی از کارفرمای کشاورزی ساسکاچوان دریافت کنید. این مشاغل باید در طبقه‌بندی ملی شغلی (NOC) قرار داشته باشند. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

NOC 85100کارگران دامداری.

NOC 85101کارگران دروگر.

NOC 84120کارگران متخصص دامپروری و تجهیزات مزرعه.

NOC 85103کارگران نگهداری از مهدکودک و گلخانه.

برای هر یک از مشاغل بالا، باید حداقل ۶ ماه، تجربه کار تمام‌ وقت ارائه دهید. این تجربه کار باید مرتبط با شغلی باشد که کارفرما برایتان ارسال کرده است. در ضمن باید بدانید که این سابقه کار، به طور متوالی باشد.

درباره مجوز کار، باید افراد یکی از مجوزهای مرسوم را داشته باشند. از جمله آنها می‌توان به برنامه کارگران فصلی کشاورزی، تجربه بین‌المللی کانادا و برنامه کارگران خارجی موقت اشاره نمود. متقاضیان باید دیپلم دبیرستان یا مدارک تحصیلی بالاتر داشته باشند و اگر پیشنهاد شغلی مدنظر در شاخه چهارم طبقه‌بندی مشاغل ملی باشد، حداقل مدرک معادل زبان کانادایی CLB درجه ۴ را دارا باشند.

مهاجرت کشاورزی کانادا

چه کسانی نمی‌توانند برای این طرح شرکت کنند؟

افرادی که برای پناهندگی کانادا شرکت کرده‌اند، نمی‌توانند برای طرح مهاجرت و اقامت کشاورزان در ساسکاچوان شرکت کنند.

فارغ‌التحصیلانی که مجوز اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی از اداره IRCC را داشته باشند، به جای این طرح باید از مسیر تجربه ساسکاچوان – دانشجو یا کارگر ماهر بین‌المللی – بخش پیشنهاد استخدام درخواست دهند.

در ضمن، در صورتی که مدارک خود را ناقص ارسال کنید و یا مدارک از صحت کافی برخوردار نباشند، درخواست شما عودت داده می‌شود. همچنین اگر نتوانید دلیل تمایل خود برای زندگی در ساسکاچوان را اثبات کنید، ممکن است درخواست اقامت کشاورزان در ساسکاچوان شما رد شود.

برای پیشگیری از چنین شرایطی، پیشنهاد می‌کنیم با دریافت مشاوره از کارشناسان ما احتمال رد درخواست خود را به حداقل برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های موجود، تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه