ایلیا ویزا

logo

تماس برای هماهنگی مشاوره  ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۲۶

نحوه گرفتن اقامت انتاریو

گرفتن اقامت انتاریو

اگر در یکی از مشاغل مورد تقاضا در بخش کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل یا کار پشتیبانی شخصی یک پیشنهاد شغلی در انتاریو دارید، باید درباره نحوه درخواست اقامت انتاریو به صورت دائم، اطلاعات خود را افزایش دهید. برنامه نامزدی مهاجر انتاریو (OINP)، سیستم طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) 2021 را طبق الزام دولت فدرال اجرا کرده است. همچنین، کلیه اسناد یا ثبت جدید ارسال شده به OINP باید بر اساس سیستم جدید فدرال NOC 2021 باشد.

The Employer Job Offer: In-Demand Skills به کارگران خارجی با دادن پیشنهاد شغلی در مشاغل خاص مانند کشاورزی، ساخت و ساز و سایر مشاغل مورد تقاضا این فرصت را می دهد که برای زندگی و کار دائمی در انتاریو درخواست دهند. این جریان برای کارگران خارجی در داخل و خارج از کانادا باز است. برای این کار کافی است، ابتدا در سیستم ابراز علاقه OINP ثبت نام نمایید و پیش از آن که بتوانید به صورت آنلاین درخواست دهید تا توسط دولت انتاریو برای اقامت انتاریو به طور دائم نامزد شوید، باید یک دعوت نامه دریافت کنید.

اگر نامزد شده اید، در مرحله بعد باید از طریق اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا(IRCC)  به دولت فدرال درخواست دهید. این ارگان تصمیم نهایی را خواهد گرفت که به چه افرادی اقامت انتاریو را به صورت دائم بدهد.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار

مراحل درخواست اقامت انتاریو (جاب افر انتاریو، جاب افر تورندو)

در زیر به مراحل درخواست اقامت انتاریو اشاره شده است:

  • ثبت ابراز علاقه
  • دریافت دعوت نامه برای درخواست
  • اگر دعوت نامه ای برای درخواست دریافت کرده اید یا اگر از نماینده استفاده می کنید، روند ارسال متفاوت می باشد.

برای درخواست این مراحل را دنبال کنید:

  • روی دکمه «ارسال یک برنامه» کلیک کنید.
  • به عنوان یک کاربر وارد حساب ONE-key خود شوید.
  • از صفحه برنامه های من، روی لینک شماره فایل کلیک کنید تا درخواست شما شروع شود.
  • توجه داشته باشید که شماره پرونده درخواست شما با شماره پرونده EOI شما متفاوت است.

الزامات پیشنهاد شغلی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر الزام به بخش 4 مقررات 422/17 انتاریو و راهنمای کارفرما مراجعه نمایید. کارفرمای شما باید به شرایط و ضوابط مندرج در پیشنهاد شغلی پایبند باشد و پس از معرفی و شروع به کار، دستمزد مصوب شما را پرداخت نماید. برای واجد شرایط شدن تحت عنوان پیشنهاد شغلی کارفرما، باید یک پیشنهاد شغلی در انتاریو از سوی کارفرمایی داشته باشید که شرایط زیر را داشته باشد.

  1. پیشنهاد کاری تمام وقت و دائمی
  2. پیشنهاد شغلی باید به صورت تمام وقت و دائمی باشد. تمام وقت یعنی کار باید حداقل 1560 ساعت در سال و حداقل 30 ساعت کار با حقوق معین در هفته باشد. همچنین، دائم بودن به این معنی است که کار نباید تاریخ پایانی داشته باشد و پیشنهادهای کاری که فصلی یا قراردادی می باشند، واجد شرایط نیستند.
  1. شغل واجد شرایط (اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار، اقامت انتاریو از طریق مشاغل مورد نیاز)

موقعیت پیشنهادی می تواند در هر مکانی در انتاریو (داخل و خارج از منطقه تورنتوی بزرگ) باشد و باید در یکی از مشاغل زیر در طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) TEER رده 4 یا 5 باشد:

NOC 44101 –  کارگران پشتیبانی خانگی، مراقبین و مشاغل مرتبط

NOC 65202 – گوشت فروشان و ماهی فروشان – خرده فروشی و عمده فروشی

NOC 75110 –  صنایع دستی و کارگران ساختمانی

NOC 84120 –  کارگران متخصص دام و اپراتور ماشین آلات مزرعه

NOC 85100 –  کارگران دام

NOC 85101- کارگران دروگر

NOC 85103 – کارگران مهد کودک و گلخانه

NOC 94141 – قصابی های صنعتی و برش های گوشت، تهیه کنندگان مرغ و کارگران مرتبط

موقعیت پیشنهادی باید خارج از منطقه تورنتوی بزرگ (شهر تورنتو، دورهام، هالتون، یورک و مناطق پیل) باشد و باید در یکی از مشاغل زیر در طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) TEER رده 4 یا 5 باشد:

NOC 94100 – اپراتور ماشین آلات، فرآوری مواد معدنی و فلزات

NOC 94105 – اپراتورهای ماشین آلات فلزکاری و آهنگری

NOC 94106 –  اپراتورهای ابزار ماشینکاری

NOC 94107 – اپراتور ماشین آلات سایر محصولات فلزی

NOC 94110 – اپراتور ماشین آلات کارخانه های شیمیایی

NOC 94111 – اپراتور ماشین آلات پردازش پلاستیک

NOC 94124 –  اپراتور ماشین آلات نجاری

NOC 94132 – اپراتور چرخ خیاطی صنعتی

NOC 94140 –  کنترل فرایند و اپراتورهای ماشین آلات، تهیه مواد غذایی و نوشیدنی

NOC 94201 – مونتاژکنندگان الکترونیک، سازندگان، بازرسان و تکنسین آزمایشگاه

NOC 94204 – مونتاژکنندگان مکانیکی و بازرسان

NOC 94213 – نقاشان صنعتی، روکش کننده ها و اپراتورهای فرایند تکمیل فلزات

NOC 94219 – سایر محصولات مونتاژ کننده، تکمیل کننده و بازرس

NOC 95102 –  کارگران در فرآوری محصولات شیمیایی و تاسیسات

  1. سطح دستمزد متوسط

دستمزد شغل پیشنهادی باید با سطح دستمزد متوسط، برای آن شغل در منطقه خاصی از انتاریو که در آن مشغول کار خواهید شد، مطابقت داشته باشد یا بالاتر از آن باشد. برای یافتن میانگین دستمزد، به وب سایت بانک کار مراجعه نمایید. عنوان شغل و کد NOC پیشنهاد شغلی را در جستجوی شغل وارد کنید. سپس مکانی را که در آن کار می کنید را در جستجوی فیلتر وارد کنید، سپس به سطح دستمزد میانه مندرج در نمودار مراجعه کنید. اگر دستمزد منطقه استخدامی که قرار است در آن مشغول به کار شوید در گزارش دستمزد موجود نیست، باید از دستمزد انتاریو استفاده شود.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار

اگر قبلا در یک موقعیت شغلی مشغول به کار بوده اید، دستمزد پیشنهاد شغلی باید برابر یا بیشتر از سطح دستمزدی باشد که کارفرما در آن موقعیت به شما پرداخت کرده است. همچنین، باید سطح دستمزد متوسط را برآورده سازد یا بیشتر از آن باشد. در صورتی که یک قرارداد جمعی (قرارداد کتبی بین کارفرما و اتحادیه) در محل کار خود داشته باشید که دستمزد شما را تعیین نماید، این الزامات دستمزد برای شما اعمال نخواهد شد. همچنین، اگر حقوق سالانه به شما پرداخت شود، دستمزد ساعتی شما به صورت زیر محاسبه می شود:

  • پاداش و سایر مزایای اختیاری خود را از حقوق سالانه کسر کنید.
  • مقدار باقیمانده را بر تعداد هفته های کار در سال تقسیم کنید. (معمولا 52 هفته خواهد بود)
  • این مقدار را بر تعداد ساعات کار در هفته تقسیم نمایید.
  • مقدار باقیمانده دستمزد ساعتی است.

این برنامه، دستمزد بخش بخش، پاداش، کمیسیون، دستمزد مرخصی یا غرامت غیر مالی را به عنوان بخشی از دستمزد پایه ساعتی شما در محاسبه لحاظ نمی کند.

  1. موقعیت برای کسب و کار کارفرما ضروری است.

پیشنهاد شغلی باید با فعالیت‌ های تجاری موجود کارفرمای شما مطابقت داشته باشد. همچنین، این موقعیت شغلی باید برای رشد فعالیت تجاری موجود مورد نیاز باشد.

  1. کار مستقر در انتاریو

کاری که در موقعیت پیشنهاد شغلی انجام می دهید، باید در درجه اول در انتاریو انجام شود. شما یا هر یک از اعضای خانواده ‌تان تنها اجازه دارید، در کسب ‌و کار کارفرمای خود سهام داشته باشید. اگر حقوق صاحبان سهام کمتر از 10٪ باشد و به عنوان بخشی از بسته حقوق و دستمزد یک کارمند به دست آمده باشد، مجموع کل سهامی که در اختیار شما یا هر یک از اعضای خانواده شما است، باید کمتر از 10٪ باشد. توجه داشته باشید که اعضای خانواده شامل همسر، شریک زندگی مشترک و فرزندان زیر 22 سال را شامل می شود.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل مورد نیاز

الزامات متقاضی

پس از دریافت دعوتنامه برای درخواست، می‌توانید به جریان پیشنهاد شغلی کارفرما، مهارت ‌های مورد تقاضا را درخواست دهید. برای تایید شدن درخواست شما باید تمام شرایط زیر فراهم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر الزام می توانید، به بخش 7 مقررات انتاریو 422/17 مراجعه کنید.

  1. ابراز علاقه و دعوت به درخواست

شما باید یک دعوت نامه برای درخواست دریافت کرده باشید و در مهلت تعیین شده درخواست دهید. همچنین، شما باید ثابت کنید شرایطی که در ابراز علاقه OINP ثبت‌ کرده‌اید را دارید.

  1. سابقه کار

شما باید حداقل 9 ماه سابقه کار انباشته تمام وقت (یا معادل آن در کار پاره وقت) در انتاریو، در همان شغل مورد تقاضا (همان کد NOC) را به عنوان پیشنهاد شغلی خود داشته باشید. همچنین، باید این تجربه کاری را در مدت 3 سال قبل از تاریخ ارسال درخواست خود به دست آورده باشید، نه تاریخی که دعوت نامه را دریافت کرده اید.  انباشته به این معنی است که کاری که انجام داده اید، باید تا 9 ماه جمع شود. همینطور، لازم نیست 9 ماه کار مداوم باشد.

تجربه کار تمام وقت یعنی کار در شغلی با حداقل 30 ساعت کار حقوقی در هفته که حداقل 1200 ساعت کار با حقوق در یک دوره 9 ماهه باشد. تجربه کاری معادل پاره وقت یعنی کار در یک شغل برای حداقل 15 ساعت کار با حقوق در هفته که حداقل 1200 ساعت کار با حقوق در یک دوره 18 ماهه می باشد. کار در بیش از یک شغل برای حداقل 30 ساعت کار با حقوق در هفته به مدت 9 ماه که معادل حداقل 1200 ساعت کار با حقوق در آن دوره 9 ماهه است.

دوره های مرخصی، مرخصی استعلاجی منظم و سایر حقوق مرخصی استحقاقی استاندارد که در قراردادهای دسته جمعی، قانون محل کار و یا سیاست های فردی کارفرما پیش بینی شده است، به عنوان وقفه در استخدام تمام وقت به حساب نمی آیند. بلکه مرخصی های تمدید شده به عنوان وقفه در استخدام تمام وقت محسوب می شوند و در محاسبه سابقه کار لحاظ نخواهد شد.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل مورد نیاز

اگر از دوره ‌های خود اشتغالی استفاده می‌کنید، باید اسناد استخدامی را ارائه دهید که به طور مستقل از طریق اشخاص ثالث قابل تایید باشد. این دوره ها می توانند، شامل فاکتورهای مشتری که در قبال انجام وظایف و دوره های کاری شما را نشان می دهند، باشد. (به عنوان مثال، فاکتورها)

توجه داشته باشید که ساعات کار خود اشتغالی شما باید قابل اندازه‌گیری باشد تا اطمینان حاصل شود که حداقل 1200 ساعت در طول 9 ماه اشتغال انباشته شده‌اید. نامه های مرجع از شما، شرکای تجاری و یا یکی از اعضای خانواده توسط برنامه پذیرفته نمی شود.

  1. مجوز معتبر یا سایر مجوزها (در صورت وجود)

اگر پیشنهاد شغلی شما در انتاریو برای شغلی است که به مجوز نیاز دارد، هنگام درخواست باید یک مجوز معتبر از نهاد نظارتی مربوطه در انتاریو داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره مجوزها در انتاریو می توانید به وب سایت مشاغل و استخدام انتاریو یا وب سایت Skilled Trades Ontario مراجعه نمایید.

  1. زبان

شما باید قادر به درک، خواندن، نوشتن و صحبت به زبان انگلیسی یا فرانسوی در حد زبان کانادایی(CLB)  سطح 4 یا بالاتر باشید. برای اثبات اینکه شما مهارت های زبانی لازم را دارید، باید قبل از ارسال درخواست، در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی تایید شده شرکت نمایید. آزمون باید در عرض دو سال از تاریخ ارائه درخواست انجام شده باشد و نه تاریخی که دعوت نامه خود را دریافت کرده اید. موارد زیر برای آزمون های انگلیسی پذيرفته شده می باشند:

  • آزمون بین المللی زبان انگلیسی(IELTS) ما فقط آزمون عمومی را می پذیریم.
  • برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا (CELPIP) ما فقط آزمون عمومی را می پذیریم.

در مورد آزمون های فرانسوی نیز موارد زیر پذيرفته شده می باشند:

  • Test d’évaluation de français pour le Canada (TEF کانادا)
  • Test de connaissance du français pour le Canada (TCF Canada)
  1. مدارک تحصیلی

شما باید مدرک دبیرستان کانادایی یا معادل آن را در کشور دیگری داشته باشید. اگر تحصیلات خود را در خارج از کانادا به پایان رسانده اید، باید یک گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی دریافت کنید که ثابت نماید، تحصیلات شما معادل دیپلم دبیرستان کانادا است. همچنین، ارزیابی باید توسط یکی از سازمان های زیر که توسط IRCC تعیین شده است، انجام شود:

  • سرویس آموزش تطبیقی – دانشکده مطالعات مداوم دانشگاه تورنتو
  • خدمات بین المللی ارزیابی اعتبار کانادا
  • خدمات ارزیابی اعتبار بین المللی
  • خدمات ارزیابی صلاحیت های بین المللی
  • شورای پزشکی کانادا (هیات حرفه ای برای پزشکان)
  • هیات آزمون داروسازی کانادا (هیات حرفه ای برای داروسازان)
  • خدمات آموزشی جهانی
  • هر سازمان هزینه متفاوتی را دریافت می کند و زمان پردازش متفاوتی دارد.
  • بهترین روش انتخاب وب سایت سازمان ECA است.

هنگام ارسال درخواست خود باید یک کپی از گزارش ECA را برای ما ارسال نمایید. این گزارش در زمان ارسال درخواست نمی تواند بیش از پنج سال باشد. نتایج ECA شما با سازمانی که آن را تکمیل کرده است باید مورد تایید ما باشد. این به این معنی است که شما باید به سازمان مربوطه اجازه دهید تا نتایج را با ما (برنامه نامزد مهاجر انتاریو) به اشتراک بگذارد. برای این کار کافی است، مراحل زیر را انجام دهید:

در بخش سرویس آموزش تطبیقی، فرم درخواست آنلاین را ارسال کنید و در قسمت شورای پزشکی کانادا، گزارش را درخواست کنید. پس از دسترسی، با وارد شدن به حساب Physiciansapply.ca خود، درخواست انتقال فایل کنید. سپس روی Other service requests در پانل سمت چپ کلیک کنید و مراحل را دنبال کنید. در مرحله بعد Ontario nominee@ontario.ca را به عنوان آدرس ایمیل دقیق شخص ثالث وارد نمایید.

در بخش خدمات آموزش جهانی، یک نسخه از گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و “برنامه نامزد مهاجر انتاریو” را به عنوان دریافت کننده گزارش تعیین کنید. توجه داشته باشید، برای سایر سازمان ها هیچ اقدام اضافی مورد نیاز نیست.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره فرایند دریافت ارزیابی اعتبار آموزشی یا نحوه مجوز دادن و به اشتراک گذاشتن نتایج ECA خود با ما، می توانید، مستقیما با سازمان ECA تماس بگیرید. شما باید به سازمان اجازه دهید تا نتایج ارزیابی تان را به طور ویژه با برنامه نامزد مهاجر انتاریو(OINP)  به اشتراک بگذارد. به این دلیل که اجازه دادن به سازمان برای به اشتراک گذاشتن نتایج ارزیابی شما با IRCC برای ارزیابی درخواست شما برای OINP کافی نیست.

اقامت انتاریو

  1. قصد زندگی در انتاریو

پس از گرفتن اقامت انتاریو به طور دائم، باید قصد زندگی در انتاریو را داشته باشید. ما این را با بررسی روابط شما با انتاریو تعیین می کنیم، که می تواند شامل انجام کارهای زیر باشد:

  • کار کردن در انتاریو
  • دریافت پیشنهادات شغلی، درخواست یا مصاحبه برای مشاغل
  • داوطلب شدن
  • اجاره یا مالکیت ملک
  • بازدید
  • داشتن شبکه ها و وابستگی های حرفه ای، روابط خانوادگی و روابط شخصی
  1. وضعیت حقوقی در کانادا (در صورت وجود)

اگر از داخل کانادا درخواست می دهید، باید در زمان درخواست دارای وضعیت قانونی (سوابق بازدیدکننده، مجوز تحصیل، یا مجوز کار) باشید و باید این وضعیت را تا زمان نامزدی حفظ کنید. اگر در زمان ارسال درخواست OINP خود در “وضعیت ضمنی” هستید، می توانید درخواست دهید. “وضعیت ضمنی” به این معنی است که شما درخواستی را به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا(IRCC)  برای تمدید سند وضعیت موقت خود (سوابق بازدیدکننده، مجوز کار، مجوز تحصیل) قبل از تاریخ انقضا ارسال کرده اید. شما تا زمانی که در مورد درخواست معلق IRCC شما تصمیم گیری شود، می توانید در کانادا بمانید و با همان شرایط مجوز فعلی خود به کار یا تحصیل خود ادامه دهید.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار

الزامات کارفرما

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر الزام می توانید، به بخش 4 مقررات 422/17 انتاریو و راهنمای کارفرما مراجعه کنید.

  1. الزامات عمومی

برای واجد شرایط شدن تحت عنوان پیشنهاد شغلی کارفرما، کارفرمای شما باید:

  • حداقل سه سال قبل از ارسال درخواست خود در تجارت فعالیت داشته باشید.
  • باید یک محل که قرار است در آنجا مشغول به کار شوید در انتاریو داشته باشید.
  • طبق قانون استانداردهای استخدام انتاریو، 2000 یا قانون ایمنی و بهداشت شغلی، هیچ حکم معوقی علیه آنها صادر نشده باشد.
  • نشان دهید که تلاش کافی برای استخدام یک شهروند کانادایی یا یک مقیم دائم، پیش از ارائه این موقعیت به شما انجام شده است. (این فقط در صورتی اعمال می شود که در حال حاضر در خارج از کانادا زندگی می کنید یا در خارج از انتاریو کار می کنید.)

کارفرمایان باید نشان دهند که قبل از ارائه این موقعیت به متقاضی، تلاش های معقولی برای استخدام یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم انجام شده است، مگر اینکه:

  • فرد متقاضی از قبل دارای مجوز کار معتبر در انتاریو باشد.
  • کارفرما دارای ارزیابی تاثیر بازار کار(LMIA) مثبت برای این موقعیت باشد.

OINP برای کمک به کارفرمایان در شرایطی طراحی شده است که تلاش آنها برای پر کردن یک موقعیت در داخل کشور به دلیل کمبود مهارت ناموفق باشد. از کارفرمایان انتظار می رود که به تنهایی یا با کمک آژانس های استخدام / متخصصان که در جذب استعدادهای داخلی تخصص دارند، تلاش های استخدام داخلی را انجام دهند.

توجه داشته باشید که OINP تلاش‌ های استخدام داخلی انجام شده توسط نماینده مهاجرت را معقول نمی‌داند. در چنین شرایطی، تضاد منافع وجود دارد، زیرا اگر تلاش ‌های استخدام داخلی ناموفق باشد، نماینده مهاجرت از نظر مالی سود می ‌برد. اگر درخواستی نشان دهد که تلاش های استخدام داخلی توسط یک نماینده مهاجرت انجام شده است، درخواست رد می شود.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار

  1. الزامات درآمد

کسب و کار کارفرمای شما باید الزامات درآمد مربوطه را برای آخرین سال مالی تکمیل شده (سالی که برای اهداف مالیاتی یا حسابداری استفاده می شود) برآورده نماید:

حداقل 1,000,000 دلار در مجموع درآمد ناخالص سالانه اگر در محلی در منطقه تورنتو بزرگ (شهر تورنتو، دورهام، هالتون، یورک و مناطق پیل) کار می کنید یا گزارش می دهید.

حداقل 500000 دلار در کل درآمد ناخالص سالانه اگر در مکانی خارج از منطقه تورنتو کار می کنید یا گزارش می دهید.

معنی گزارش به کار

در مواردی که متقاضی در بیش از یک مکان کار می کند، مکانی که متقاضی به کار خود گزارش می دهد به این معنی است:

  • مکانی که سرپرست یا مدیر متقاضی کار می کند.
  • محل دفتر اداری که در آن متقاضی تکالیف کاری دریافت می کند.

اقامت انتاریو از طریق مشاغل پرطرفدار

  1. الزامات کارمند تمام وقت

کسب و کار کارفرمای شما باید در زمان ارسال درخواست دارای یکی از شرایط زیر باشد:

حداقل پنج کارمند تمام وقت که شهروند کانادا هستند یا مقیم دائمی این کشور می باشند در محلی که شما در آن کار می کنید، مشغول به کار باشند یا به محل کار خود مراجعه نمایند. اگر در محلی در منطقه تورنتو بزرگ (شهر تورنتو) مشغول به کار هستید یا به کار خود گزارش دهید. (مناطق دورهام، هالتون، یورک و پیل)

حداقل سه کارمند تمام وقت که شهروند کانادا یا مقیم دائم این کشور هستند و در مکانی که شما در آن کار خواهید کرد مشغول به کار باشند یا به محل کار خود گزارش دهند. اگر در مکانی خارج از منطقه تورنتو بزرگ کار می کنید یا به کار خود گزارش می دهید. توجه داشته باشید، کارمند تمام وقت کارمندی است که حداقل 30 ساعت در هفته کار کرده باشد.

  1. فرم کارفرما

کارفرمای شما باید با پر کردن و امضای فرم کارفرما برای تایید موقعیت شغلی درخواست دهد. سپس باید فرم را به شما بدهد تا بتوانید آن را با درخواست خود اسکن و آپلود کنید. هنگامی که درخواست شما را ارزیابی می کنیم، ممکن است برای تایید اطلاعات مندرج در فرم کارفرما، به مدارک پشتیبانی اضافی از کارفرمای شما نیاز داشته باشیم. شما می توانید برای فهرستی از اسناد احتمالی که ممکن است درخواست شود، چک لیست کارفرما را بخوانید.

اقامت انتاریو

عوامل امتیازدهی

پس از ثبت اظهار علاقه در این جریان، بر اساس فاکتورهای زیر به شما امتیاز داده می شود.

اگر از شما برای درخواست دعوت شد، باید مدارک خاصی را برای اثبات هر فاکتور امتیازی که برای آن امتیاز دریافت کرده اید ارائه دهید. عوامل امتیازدهی با معیارهای جریان یکسان نیست. شما باید تمام معیارهای این جریان را داشته باشید و مدارک اجباری را همراه با درخواست خود ارائه دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به چک لیست اسناد برای پیشنهاد شغلی کارفرما: جریان مهارت های در تقاضا مراجعه کنید.

عوامل اشتغال / بازار کار

پیشنهاد شغلی: رده شغلی گسترده NOC

رده شغلی 0،2،3        10 امتیاز
رده شغلی 7               7 امتیاز
رده شغلی 1،9           5 امتیاز
رده شغلی 4،8            4 امتیاز
رده شغلی 5،6           3 امتیاز

پیشنهاد شغلی: دستمزد

40 دلار در ساعت یا بیشتر                10 امتیاز
35 دلار تا 39.99 دلار در ساعت          8 امتیاز
30 تا 34.99 دلار در ساعت               7 امتیاز
25 تا 29.99 دلار در ساعت               6 امتیاز
20 تا 24.99 دلار در ساعت               5 امتیاز
کمتر از 20 دلار در ساعت                 0 امتیاز

وضعیت مجوز کار

با مجوز کار معتبر                      10 امتیاز
بدون مجوز کار معتبر                 0 امتیاز

مجوز کار باید دارای وضعیت قانونی باشد.

تصدی شغل با کارفرمای پیشنهاد شغلی

6 ماه یا بیشتر در موقعیت پیشنهادی کار                                                       3 امتیاز
کمتر از 6 ماه کار در موقعیت پیشنهادی شغلی یا عدم کار در موقعیت فعلی         0 امتیاز

 

تجربه کاری کانادا: سابقه درآمد

بر اساس اعلامیه ارزیابی صادر شده توسط آژانس درآمد کانادا در پنج سال گذشته.

۴۰ هزار دلار یا بیشتر درآمد در یک سال                        ۳ امتیاز
درآمد کمتر از 40 هزار دلار در یک سال                        0 امتیاز

منطقه ای شدن

مهاجرت منطقه ای: محل پیشنهاد شغل

انتاریوی شمالی                                                                  10 امتیاز
سایر مناطق خارج از GTA به جز شمال انتاریو                          8 امتیاز
داخلGTA  به جز تورنتو                                                       3 امتیاز
تورنتو                                                                                0 امتیاز

 

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

درباره ما

موسسه‌ی ایلیاویزا با بیش از ۱۰ سال سابقه و بیش از هزار پرونده موفق در امر مهاجرت، صادقانه آماده همراهی شماست. این موسسه توسط علی یمینی قائشی، وکیل رسمی مهاجرت و مدرس حوزه مهاجرت در دانشگاه‌های معتبر کانادا مدیریت می‌شود. 

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه