ایلیاویزا
ایلیاویزا

مقالات

25 نوامبر 2023

آشنایی با شرایط اقامت رانندگان تریلی در کانادا

افرادی که به دنبال دریافت اقامت رانندگان تریلی در کانادا هستند، باید بدانند که ایالت ساسکاچوان به رانندگان تریلی، اقامت بلند مدت می‌دهد. در این طرح شما باید برای یک شرکت حمل و نقل خارجی با مجوز کار موقت، فعالیت کنید. در صورتی که شرکت استخدام کننده برای استخدام دائم شما درخواست دهد، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم از طریق طرح اقامت رانندگان تریلی در کانادا اقدام کنید.

در ضمن، زمان کار با مجوز اقامت موقت در کانادا، باید در ایالت ساسکاچوان اقامت داشته باشید. با ما همراه باشید تا با معیارهایی که می‌توانید برای اقامت رانندگی تریلی در کانادا ثبت نام کنید، آشنا شوید.

رانندگان تریلی ساسکاچوان

معیارهای صلاحیت برای شرکت در طرح اقامت رانندگان تریلی در ساسکاچوان

برای واجد شرایط بودن در طرح اقامت رانندگان تریلی در کانادا ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن گواهینامه رانندگان تریلی کانادا کلاس 1A.
  • داشتن تجربه کار حداقل شش ماهه معادل 780 ساعت کار دائم و متوالی در کانادا با مجوز کار معتبر.
  • داشتن یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائمی از یک کارفرما که باید یک شرکت حمل و نقل مورد تایید در ساسکاچوان باشد.
  • سطح زبان انگلیسی معادل معیار زبان کانادایی (CLB) با نمره 4 یا بالاتر. برای کسب اطلاعات بیشتر به آموزش زبان انگلیسی مراجعه کنید.
  • داشتن یک نامه تایید شغلی معتبر SINP از دیگر شرایط دریافت اقامت دائم رانندگان تریلی ساسکاچوان است. کارفرمایان باید در SINP ثبت نام کرده و نامه تایید شغلی را دریافت کنند. در ادامه در صورت داشتن شرایط استخدامی، نامه تأیید شغلی را به شما ارائه می دهند.
  • دولت فدرال، ظرفیت پذیرش در طرح نامزدی اقامت رانندگان تریلی در کانادا را تعیین می کند. SINP تمامی ظرفیت حداکثر خود را می پذیرد. با این حال تضمینی از بابت پذیرش حتمی درخواست ها وجود ندارد.

چه کسانی نمی توانند در طرح اقامت رانندگان تریلی در کانادا شرکت کنند؟

اداره مهاجرت ساسکاچوان تاکید می کند که پناهندگان، قادر به ثبت نام برای طرح مهاجرت رانندگان کامیون ساسکاچوان، نخواهند بود. همچنین در صورتی که مدارک ناقص یا اشتباه باشند یا نتوانید قصد خود برای اقامت در ساسکاچوان را به اثبات برسانید، ممکن است نامزدی خود را از دست دهید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک دیدگاه

تصویر نویسنده
موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای، به متقاضیان محترمی که به دنبال مهاجرت، چه از نوع تحصیلی و چه از طریق سرمایه‌گذاری هستند، کمک می‌کند. ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم.

درباره ما

موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه مهاجرت

ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم. 

حساب کاربری خود را ایجاد نمایید