ایلیاویزا
ایلیاویزا

مقالات

25 نوامبر 2023

اقامت هتلداری ساسکاچوان

این مقاله برای متقاضیانی است که در حال حاضر با مجوز موقت در ساسکاچوان کار می‌کنند و می‌خواهند برای اقامت دائم هتلداری ساسکاچوان درخواست دهند. این افراد باید برای یک کارفرمای مورد تأییدSINP Hospitality، در شش ماه، سابقه 780 ساعت کار تمام وقت را داشته باشند.

در صورت تمایل به دریافت اقامت دائم از طریق هتلداری ساسکاچوان، علاوه بر رعایت شروط زیر، باید در این ایالت ساکن باشید. در ادامه، شما را با شرایط اقامت از طریق پروژه هتل داری کانادا، آشنا می کنیم.

معیارهای طرح اقامت هتلداری ساسکاچوان

برای واجد شرایط بودن در طرح اقامت هتلداری ساسکاچوان، باید مجوز کار معتبر از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) داشته باشید. این مجوز کاری بر مبنای ارزیابی تأثیر بازار کار کانادا (LMIA)، باید شامل یکی از مشاغل زیر باشد.

  • سرور غذا/نوشیدنی (NOC 65200).
  • پیش‌خوان غذا/دستیار آشپزخانه (NOC 65201).
  • کارکنان نگهداری/ نظافت منزل (NOC 65310).

تمامی متقاضیان اقامت هتلداری ساسکاچوان، باید حداقل مدرک دیپلم را داشته باشند. همچنین باید برای یک کارفرمای مورد تاییدSINP ، با مجوز کار موقت، فعالیت کنند. در صورتی که بدون مجوز برای آن کارفرما در حال فعالیت باشند، هیچ‌گونه درخواست اقامت دائم برای آنها مورد قبول نخواهد بود.

تمامی متقاضیان اقامت هتلداری ساسکاچوان، باید یک نامه تایید شغلی معتبر SINP داشته باشند. کارفرمایان باید در SINP ثبت نام کرده و نامه تایید شغلی دریافت کنند. در صورت داشتن شرایط استخدامی، تاییدیه شغلی را به شما اطلاع میدهند. برای اطلاع از اعتبار کارفرمای خود، می توانید یک کپی از تاییدیه SINP آنها را بخواهید.

از نظر سابقه کار هتلداری کانادا باید بدانید که حداقل شش ماه معادل780 ساعت کار تمام وقت و متوالی در شغلی که برای آن درخواست کرده اید، مورد نیاز است.

میزان تسلط مورد نیاز به زبان انگلیسی برای طرح اقامتی هتلداری ساسکاچوان، برمبنای آزمون معیارهای زبان کانادایی (CLB)، سطح 4 یا بالاتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به الزامات زبان برای SINP مراجعه کنید.

هتلداری ساسکاچوان

الزامات مربوط به کارگران موقت خارجی

اگر یک کارگر موقت خارجی هستید، کارفرمای شما باید فرم استخدام و تسویه حساب در بخش هتلداری SINP-500-4 را تکمیل و ارسال کند. پس از تکمیل این فرم و تایید آن، می توانید برای طرح اقامتی هتلداری ساسکاچوان درخواست دهید.

دولت فدرال کانادا، ظرفیت پذیرش پروژه هتل داری را تعیین می کند و SINP همه ساله، از حداکثر ظرفیت خود استفاده می کند. با این حال هیچ تضمینی از بابت پذیرش همه درخواست ها وجود ندارد.

مهاجرت به کانادا

چه کسانی نمی توانند در طرح اقامتی هتلداری ساسکاچوان شرکت کنند؟

اداره مهاجرت ساسکاچوان تایید می کند که پناهندگان، برای طرح اقامتی هتلداری ساسکاچوان، قادر به ثبت نام نیستند. فراموش نکنید که اگر مدارک ناقص یا اشتباه باشند یا نتوانید قصد خود از اقامت در ساسکاچوان را به اثبات برسانید، ممکن است نامزدی خود را از دست دهید.

در پایان در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری دارید، تماس با کارشناسان ما از طریق شماره‌های مربوطه، در تکمیل اطلاعات مورد نیاز شما، کمک کننده خواهد بود.

ارسال یک دیدگاه

تصویر نویسنده
موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای، به متقاضیان محترمی که به دنبال مهاجرت، چه از نوع تحصیلی و چه از طریق سرمایه‌گذاری هستند، کمک می‌کند. ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم.

درباره ما

موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه مهاجرت

ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم. 

حساب کاربری خود را ایجاد نمایید