ایلیاویزا
ایلیاویزا

مقالات

25 نوامبر 2023

جریان اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا (جریان تجربه نوا اسکوشیا)

جریان تجربه نوسکوشیا یا همان اکسپرس اینتری نوسکوشیا (Nova Scotia Experience: Express Entry) به دنبال افراد ماهری می‌گردد که تمایل به اقامت کانادا از طریق نوسکوشیا را دارند. فرد متقاضی برای شرکت در این جریان می‌بایست دست کم 1 سال سابقه کار در مشاغل موجود در رده 0، 1، 2 یا 3 رتبه بندی TEER را داشته باشد. این رتبه بندی در طبقه بندی مشاغل کانادا (NOC) برنامه ریزی شده است.

جریان اکسپرس اینتری نوسکوشیا (جریان تجربه نوسکوشیا)

افرادی که واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری نوسکوشیا هستند.

اخذ اقامت کانادا از طریق نوسکوشیا به روش‌های مختلفی امکان پذیر است. جریان اکسپرس اینتری یکی از این روش‌ها می‌باشد که برای جذب نیروی ماهر و دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل در نظر گرفته شده است. برای شرکت در این برنامه باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن دست کم 1 سال سابقه کار در نوسکوشیا
  • قرار داشتن در بازه سنی 21 تا 55 سال
  • برخورداری از سطح زبان CLB7 برای مشاغل رده 0 یا 1 TEER و یا سطح زبان CLB5 برای مشاغل رده 2 یا 3
  • داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا

قابل توجه متقاضیان اکسپرس اینتری

  • از تاریخ 9 ژوئن 2022 تنها با تعداد مشخصی از درخواست‌ها موافقت خواهد شد. اداره کار، مهارت و مهاجرت موظف به برنامه ریزی بر اساس نیاز کارفرمایان است. همچنین این اداره به دنبال حفظ حداکثری دانشجویان برتر از طریق برنامه مذکور می‌باشد. از همین رو تغییرات زیادی در این جریان ایجاد کرده است. طبق این تغییرات اولویت با کسانی خواهد بود که از استان فارغ التحصیل شده باشند، نه افرادی که در خارج از استان تحصیل کرده‌اند. چرا که افرادی که در این استان تحصیل کرده‌اند، تمایل بیشتری به ماندن در آن خواهند داشت. به گفته این اداره، متقاضیانی که در خارج از استان تحصیل کرده‌اند، بهتر است از طریق مسیرهای دیگر برای مهاجرت به نوسکوشیا اقدام نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

تصویر نویسنده
موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای، به متقاضیان محترمی که به دنبال مهاجرت، چه از نوع تحصیلی و چه از طریق سرمایه‌گذاری هستند، کمک می‌کند. ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم.

درباره ما

موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه مهاجرت

ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم. 

حساب کاربری خود را ایجاد نمایید