ایلیاویزا
ایلیاویزا

مقالات

25 نوامبر 2023

مهاجرت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان

مهاجرت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان، یکی از روش‌های رایج مهاجرتی این روزها شده است‌. در ادامه می‌خواهیم شما را با شرایط و ضوابط این روش مهاجرتی آشنا کنیم تا شانس خود را برای دریافت اقامت دائم از کانادا بررسی کنید.

مهاجرت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان

معیارهای شایستگی برای شرکت در طرح مهاجرت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان

برای واجد شرایط شدن در طرح اقامت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان، باید پیشنهاد شغلی تمام وقت را از یک کارفرمای ساسکاچوان دریافت کرده باشید. این پیشنهاد شغلی باید در طبقه بندی مشاغل ملی کانادا در درجات ۱ تا ۳ قرار بگیرد.

افرادی که برای مشاغل پذیرایی در رستوران‌ها درخواست می‌کنند، باید از طریق طرح آزمایشی بخش هتل داری اقدام کنند.

متقاضیانی هم که برای رانندگی کامیون اقدام می‌کنند، باید از طریق بخش مهاجرت رانندگان کامیون یا در طرح آزمایشی مشاغل مشکل در پیدا کردن افراد ماهر ثبت نام کنند.

برای شرکت در طرح استخدام نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان، باید یک نامه تایید شغلی معتبر SINP  داشته باشید. برای داشتن این نامه باید کارفرمای شما در SINP ثبت نام کرده و مشخصات شما را وارد کند. در صورت احراز شرایط، نامه تایید شغلی به متقاضی تحویل داده می‌شود. البته باید در نظر گرفت امکان شرکت پناهجویان در این طرح وجود ندارد. تنها افرادی که مجوز کار موقت از IRCC دارند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. همچنین تمامی متقاضیان باید حداقل ۶ ماه معادل ۷۸۰ ساعت سابقه کار تمام وقت را که به صورت متوالی باشد، ارائه دهند.

در صورتی که با داشتن مجوز کار موقت IRCC در کانادا در حال زندگی هستید و همسر و فرزندانتان نیز با شما زندگی می‌کنند، احتمالاً مدارک آنها نیز برای اقامت ساسکاچوان مورد نیاز خواهد بود.

اگر شغل مورد نظر شما در ساسکاچوان تنظیم شده باشد، این امر نشان دهنده واجد شرایط بودن شما برای دریافت مجوز اقامت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش مشاغل تنظیم شده و الزامات مجوز مراجعه کنید.

اگر پیشنهاد شغلی شما در یک شغل تعیین شده در رده شغلی 4″” یا “5” است، باید حداقل امتیاز معیار زبان کانادایی (CLB) 4 را داشته باشید.

طرح تجربه کار در ساسکاچوان

چه کسانی نمی توانند از طریق طرح تجربه کار در ساسکاچوان درخواست دهند؟

  • متقاضیان پناهندگی کانادا نمی‌توانند جزء ورک پرمیت داران ساسکاچوان به حساب بیایند.
  • پرسنل شاغل در بخش های بهداشتی باید از طریق زیر مجموعه SINP Health Professional درخواست دهند.
  • پرسنل شاغل در بخش خدمات رستوران و پذیرایی باید در زیر مجموعه پروژه بخش هتلداری درخواست دهند.
  • فارغ التحصیلانی که با مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (IRCC) کار می‌کنند، باید از طریق زیر شاخه تجربه ساسکاچوان – دانشجو یا کارگر ماهر بین المللی – پیشنهاد استخدام درخواست دهند.

نقص مدارک، ارسال مدارک نادرست و یا عدم توانایی در اثبات تمایل به زندگی در ساسکاچوان ممکن است نامزدی متقاضی را برای اقامت ساسکاچوان سلب کند. بدین ترتیب باید همواره از ارسال مدارک صحیح و زیر مجموعه پیشنهادی، اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که دریافت مشاوره و راهنمایی‌های دقیق می‌تواند راه شما را در مسیر دریافت اقامت نیروی متخصص با ورک پرمیت در ساسکاچوان آسانتر کند. کارشناسان ما می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما در این حوزه ارائه دهند. برای ارتباط با کارشناسان مهاجرتی ما می‌توانید از طریق شماره‌های موجود تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک دیدگاه

تصویر نویسنده
موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای، به متقاضیان محترمی که به دنبال مهاجرت، چه از نوع تحصیلی و چه از طریق سرمایه‌گذاری هستند، کمک می‌کند. ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم.

درباره ما

موسسه مهاجرتی ایلیا با بیش از یک دهه تجربه درخشان و ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه مهاجرت

ما با درک دقیق از قوانین و مقررات مهاجرتی، آماده‌ایم تا مشاوره‌های تخصصی و سفارشی‌شده‌ای را به شما ارائه دهیم. 

حساب کاربری خود را ایجاد نمایید